Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1741

Japonské hlavolamy

Japonské číselné hlavolamy (z nichž je nejznámějším sudoku) k nám pronikají do tzv. rekreační matematiky, lze je ovšem úspěšně využívat ve výuce matematiky k rozvoji logického myšlení, kombinačních možností i…

Stanislav Novák, publikováno 12.6.2012 10:23, zhlédnuto 15471×, hodnocení: Hodnocení: 3

Žákovský projekt Floristika

Jedná se o dlouhodobý – tříletý žákovský projekt v oboru zahradník. Projekt rozvíjí znalosti žáků z teoretických předmětů vazačské a aranžérské činnosti (1. ročník, dle ŠPV) a vazačství a aranžování (2. a 3.…

Ing. Helena Rokoská, publikováno 11.6.2012 9:56, zhlédnuto 7182×

Využití SMS zpráv ve výuce předmětu písemná a elektronická komunikace

Jedním z úkolů odborného předmětu písemná a elektronická komunikace na střední odborné škole je naučit žáky oboru veřejnosprávní činnost sestavit, upravit a správně napsat adresu obchodního či jiného úředního…

Mgr. Alena Špetová, publikováno 11.6.2012 9:55, zhlédnuto 5194×, 1 komentář

Zpracování a tvorba videa online

Video se stalo jedním z nejrozšířenějších formátů zachycení reality. Téměř každý žák má mobilní telefon nebo fotoaparát, který umí pracovat jako digitální kamera. Proto se jeho využití ve výuce jeví jako velice…

Michal Černý, publikováno 7.6.2012 9:28, zhlédnuto 11481×, hodnocení: Hodnocení: 5

Finanční gramotnost pro život

Přestože peníze hýbou světem již několik staletí, na finanční vzdělávání se klade důraz teprve v posledních letech. Výuka podporující finanční gramotnost může být ale u mnohých pedagogů spojena s obavami a…

Mgr. Alena Hesová, publikováno 5.6.2012 9:24, zhlédnuto 6329×

Ukázkové hodiny v odborném výcviku oboru kuchařské práce

Ukázková hodina je výukovou formou používanou v odborném výcviku v oboru kuchařské práce, ve kterém se vzdělávají žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o praktické ukázky přípravy a veřejné…

RNDr. Milada Kussak Höklová, publikováno 5.6.2012 9:23, zhlédnuto 6217×

Dva slovanské jazyky v evropském společenství – Projekt na podporu multikulturního poznávání

Jedná se o jazykový projekt v rámci programu Comenius – Partnerství škol, který byl zaměřen na mezikulturní dialog. Tematicky byl zaměřen na Bulharsko. Žáci poznávali jazyk, kulturu a tradice země stejné jazykové skupiny,…

Mgr. Radmila Janoušková, publikováno 4.6.2012 9:02, zhlédnuto 4474×

Hudba a tradice v Evropě – Projekt Partnerství škol

Projekt se realizoval v rámci programu Comenius – Partnerství škol ve spolupráci s portugalským partnerem na Madeiře. Byl zaměřen na mezikulturní dialog prostřednictvím poznávání hudebních a kulturních tradic partnerské…

Mgr. Radmila Janoušková, publikováno 4.6.2012 9:01, zhlédnuto 6207×

Realizace malého projektu – „Společně plánovat a utvářet městskou zeleň“

Ve školním roce 2010–2011 byl naplánován a zrealizován projekt „Společně plánovat městskou zeleň“ ve spolupráci s Univerzitou J. E. Purkyně Ústí nad Labem s Umweltzentrem Dresden a Hochschule fűr Technik und Wirtschaft…

Iva Roubíková, publikováno 31.5.2012 14:14, zhlédnuto 3397×, hodnocení: Hodnocení: 3

Od vydry říční k ochraně životního prostředí

Zařazený námět ukázkové hodiny spadá do základů přírodních věd ve středních odborných školách a do průřezového tématu Člověk a životní prostředí. Ukazuje, jak lze zajímavou a přitažlivou formou zprostředkovat…

Mgr. Blanka Kouřilová, publikováno 31.5.2012 14:07, zhlédnuto 4628×

1071 — 1080 z celkem 1741


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání