Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 26

Předmět PRAXE v novém kabátě

Předmět praxe je odborným předmětem, ve kterém žáci vykonávají především praktické činnosti, které jim umožňují ověřovat si v praxi teoretické vědomosti a poznatky získané v odborných předmětech, poznávat…

Jiří Fanta, publikováno 8.9.2009 16:17, zhlédnuto 3631×

Organizace odborného výcviku oboru automechanik

Příkladem dobré praxe je ukázka možnosti uspořádání výuky odborného výcviku učebního oboru 23-55-H/001 Automechanik v podmínkách Střední odborné školy automobilní a Středního odborného učiliště automobilního v…

Ing. Karel Beran, publikováno 3.9.2009 11:51, zhlédnuto 6544×

Využití skupinového vyučování v mechanice

Jedná se o ukázku skupinového vyučování předmětu mechanika – statika v 1. ročníku. Žáci se učí řešit soustavy sil různými způsoby, které navazují na již probrané učivo -skládání sil v rovině.

Ing. Marie Lounková, publikováno 31.8.2009 14:41, zhlédnuto 3051×

Elektroinstalace v praxi

Elektroinstalace, v tomto konkrétním případě tedy zapojování světelných okruhů, je ukázkou několika výukových metod. Z klasických slovních metod se jedná o vysvětlování, z metod názorně demonstračních je to…

Jan Kašpar, publikováno 31.8.2009 10:57, zhlédnuto 5587×

Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie

Příklad dobré praxe je ukázkou využití IKT při výuce chemie. Interaktivní výuková aplikace je využívána studenty i učiteli při přípravě vyučovacích hodin. V poslední době stále více oblíbená prezentace…

RNDr. Hana Kozáčková, publikováno 26.8.2009 11:13, zhlédnuto 4580×

Teorie v dílenském prostředí

Příkladem dobré praxe je přesunutí výuky teoretických odborných předmětů ve druhém a třetím ročníku do specializované praktické učebny. Tato učebna je vybavena jak pro výuku teoretickou, tak i pro výuku praktickou.…

Bc. Libor Machát, publikováno 23.8.2009 17:43, zhlédnuto 3832×

21 — 26 z celkem 26
«« « 1 2 3


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání