Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 26

Finanční gramotnost - příklady dobré praxe

Tento příklad dobré praxe má vést žáky k zamyšlení nad tím, jak ovlivnit své chování a jednání v budoucím životě - na jaké spotřební zboží či služby jsou si ochotni půjčit i nemalé částky a podstatně tak…

Břetislav Grammetbauer, publikováno 11.11.2010 15:38, zhlédnuto 9403×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Vy umíte vyrobit – my umíme prodat

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 31.5.2010 10:32, zhlédnuto 9375×, hodnocení: Hodnocení: 2

Projektová didaktická metoda při výuce ekonomických předmětů

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 28.5.2010 14:11, zhlédnuto 9108×, hodnocení: Hodnocení: 2

Majetek podniku a jeho členění

Příklad dobré praxe je ukázkou využití několika aktivizačních metod, které se při vyučování neustále prolínají - metody brainstormingu, metody problémového vyučování a metody skupinového řešení problému.Jejich…

Ing. Jitka Jánošíková, publikováno 11.9.2009 13:28, zhlédnuto 13178×, 1 komentář

Úspěšná obchodní prezentace – komplexní dovednost

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metod přípravy, nácviku a rozboru videozáznamu samostatné prezentace v předmětu efektivní komunikace ve 2. ročníku obchodní akademie. Žáci rozvíjejí klíčové kompetence k řešení…

PhDr. Eva Špínová, publikováno 20.8.2009 17:06, zhlédnuto 7539×

Problematika veřejných financí za různých ekonomických podmínek

Tento příklad dobré praxe je ukázkou metody týmové práce a kooperativní výuky v hodinách veřejné správy (případně ekonomiky). Žáci IV. ročníku obchodní akademie pracují v týmech a dle předloženého zadání řeší…

Ing. Iva Černá, publikováno 19.8.2009 13:40, zhlédnuto 3527×

21 — 26 z celkem 26
«« « 1 2 3


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…