Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Živnostenské podnikání

Popisovaná hodina je příkladem použití některých méně tradičních metod ve výuce ekonomiky – her, soutěží, křížovky, opakování a výkladu s pomocí informačních technologií. Tématem hodiny je živnostenské podnikání.

Ing. Miroslava Illetšková, publikováno 11.9.2009 22:27, zhlédnuto 4076×

Individuální tematický den odborného výcviku – VEGETARIÁNSTVÍ

Den odborného výcviku je příkladem toho, jak učit jinak. Již z titulu vyplývá, že se jedná o určité dny, kdy se učitel se svými žáky věnuje určitému tématu a práci jinak. Výukový cíl je stanoven tak, aby byl…

Ludmila Krčmová, publikováno 11.9.2009 13:55, zhlédnuto 4534×

Virtuální tuning z fotografie (výuka grafických programů)

Příklad dobré praxe je využitím motivace žáků z automobilní školy, kteří se ve svém volném čase hodně často zabývají tuningem aut. Téma je zajímá jak ve formě fotografií, které lze najít prostřednictvím internetu,…

Mgr. Dagmar Přibylová, publikováno 31.8.2009 15:16, zhlédnuto 6482×

Výuka základů mluveného projevu – Jak mluvit tak, aby nám druzí rozuměli

PDP popisuje využití a střídání různých výukových metod při hodině Kultury osobního projevu. U žáků jsou rozvíjeny klíčové kompetence komunikativní, sociální, personální a kompetence k řešení problémů.…

Mgr. Ivana Vohnoutová, publikováno 28.8.2009 11:39, zhlédnuto 4876×, 1 komentář

Nácvik výkladu průvodce v autokaru

Průvodce je schopen svými komunikativními dovednostmi podílet se až na padesáti procentech úspěšnosti zájezdu, musí být však vybaven dobrými komunikativními předpoklady, osobnostními vlastnostmi i chutí dělat tuto práci se…

Mgr. Zbyněk Tůma, publikováno 20.8.2009 16:52, zhlédnuto 4901×

Využití teoretických znalostí a dovedností při realizaci exkurze

Žák přípraví, realizuje a vyhodnotí akci cestovního ruchu.

Ing.Ing. Jaroslava Mikulová, publikováno 19.8.2009 14:16, zhlédnuto 3183×

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání