Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 6

Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů

Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…

Ing. Luboš Koudelka, publikováno 16.12.2009 10:28, zhlédnuto 4316×

Problémové vyučování v nauce o materiálech

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody problémového vyučování v hodině nauky o materiálech, při níž žáci 1. ročníku společně hledají souvislosti mezi vadami dřeva a tím, jaké problémy mohou nastat při jeho…

Ing. Hana Klímová, publikováno 16.12.2009 10:26, zhlédnuto 5621×

Nábytkářská a dřevařská výroba - situace oboru v regionu

Uvažovaný školní vzdělávací program oboru Nábytkářská a dřevařská výroba zahrnuje dvě základní specializace – nábytkářství a dřevěné konstrukce. Pro správnou skladbu učebního plánu oboru bylo třeba zmapovat…

Ing. Petr Červený, publikováno 26.10.2009 12:08, zhlédnuto 4156×

Měření hygienických podmínek v oblasti osvětlení a návrh k jejich zlepšení

Jedná se o ukázkovou hodinu při využití problémového vyučování v hodině technologie. Žáci 3. ročníku oboru „Umělecký kovář“, v rámci výuky o osvětlování a osvětlovacích tělesech, dostávají za úkol naměřit…

Mojmír Mazánek, publikováno 15.9.2009 11:26, zhlédnuto 6048×

Realizace mimoškolních projektů

Příklad dobré praxe je ukázkou spolupráce školy se sociálními partnery v regionu i mimo něj, zapojení školy v mezinárodních projektech Libereckého kraje i místních organizací.

Mgr. Jaroslav Kodejš, publikováno 10.9.2009 18:00, zhlédnuto 3900×

Teorie v dílenském prostředí

Příkladem dobré praxe je přesunutí výuky teoretických odborných předmětů ve druhém a třetím ročníku do specializované praktické učebny. Tato učebna je vybavena jak pro výuku teoretickou, tak i pro výuku praktickou.…

Bc. Libor Machát, publikováno 23.8.2009 17:43, zhlédnuto 3832×

1 — 6 z celkem 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání