RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 6

Kopidlenský kvítek – projekt žáků zahradnické školy

Příspěvek se zabývá tvořivostí žáků zahradnické školy a způsobem zvyšování jejich motivace ke studiu. Podrobněji je rozpracována metoda projektová a na příkladu konkrétního projektu Kopidlenský kvítek je ukázán…

Bc. Milena Bělecká, publikováno 13.6.2012 9:54, zhlédnuto 5321×

Méně známé druhy listové zeleniny

Příspěvek je věnován využití skupinové výuky pro osvojování nového učiva v předmětu zelinářství. Žáci, rozdělení do skupin, mají za úkol seznámit ostatní žáky s jednou méně známou listovou zeleninou. Každá…

Ing. Iva Brejšová, publikováno 12.6.2012 10:24, zhlédnuto 7067×

Péče o zeleň ve výuce a v praxi

Tento příspěvek ukazuje možnost propojení teorie s praktickou realizací. Jedná se o projekt zaměřený na pasportizaci ploch a péči o zeleň v areálu školy. Úkol posiluje týmovou spolupráci, přičemž současně dochází k…

Ing. Jan Šenk, publikováno 12.6.2012 10:23, zhlédnuto 3557×

Žákovský projekt Floristika

Jedná se o dlouhodobý – tříletý žákovský projekt v oboru zahradník. Projekt rozvíjí znalosti žáků z teoretických předmětů vazačské a aranžérské činnosti (1. ročník, dle ŠPV) a vazačství a aranžování (2. a 3.…

Ing. Helena Rokoská, publikováno 11.6.2012 9:56, zhlédnuto 6399×

Realizace malého projektu – „Společně plánovat a utvářet městskou zeleň“

Ve školním roce 2010–2011 byl naplánován a zrealizován projekt „Společně plánovat městskou zeleň“ ve spolupráci s Univerzitou J. E. Purkyně Ústí nad Labem s Umweltzentrem Dresden a Hochschule fűr Technik und Wirtschaft…

Iva Roubíková, publikováno 31.5.2012 14:14, zhlédnuto 2980×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zábavné repetitorium

Příspěvek seznamuje s používáním aktivizační metody pro opakování učiva. Jde o aktivitu, při které žáci opakují probrané učivo většího rozsahu. Tato metoda může být použita také během výuky nového učiva nebo ke…

Ing. Agáta Kočí, publikováno 25.5.2012 10:10, zhlédnuto 5528×

1 — 6 z celkem 6


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…