- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Kruhová úseč, výseč - slovní úlohy
Žák zná výseč, úseč. Vypočítá obvod, obsah.
Obecný trojúhelník – kosinová věta
Žák zná trojúhelník. Žák vypočítá velikost stran, velikost úhlů. Prezentace obsahuje úlohy k procvičení, v nichž si žáci prakticky ověří znalost kosinové věty.
Pravoúhlý trojúhelník
Žák zná pojmy přepona, odvěsna, pravoúhlý trojúhelník. Prezentace obsahuje úlohy k procvičení, v nichž žáci zúročí své znalosti o Pythagorově větě.
Goniometrické funkce ostrého úhlu - slovní úlohy
Žák užívá v praktických úlohách goniometrické funkce. Žák umí popsat strany pravoúhlého trojúhelníku vůči danému úhlu. Žák používá pojmy přilehlá odvěsna, protilehlá odvěsna.
Biosféra – vegetační pásy a vegetační stupně
Prezentace seznamuje žáky s pojmem biosféra, vegetačními pásy, hlavními biomy a vegetačními stupni. Ověřuje konečné znalosti.
Stylistika – osobní dopis
Materiál seznamuje žáky se slohovým útvarem osobní dopis. Žáci v praktických cvičeních rozpoznávají, že každý jazykový projev plní určitou komunikační funkci, které odpovídají také vlastnosti daného projevu a…
Stylistika – oznámení
Materiál seznamuje žáky se slohovým útvarem oznámení prostě sdělovacího funkčního stylu. Žáci by měli poznat, že každý jazykový projev plní určitou komunikační funkci, které odpovídají také vlastnosti tohoto projevu…
Stylistika – zpráva
Materiál seznamuje žáky se slohovým útvarem zpráva prostě sdělovacího funkčního stylu. Žáci by měli poznat, že každý jazykový projev plní určitou komunikační funkci, které odpovídají také vlastnosti tohoto projevu a…
Stylistika – funkční styly
Materiál seznamuje žáky se slohovým učivem funkční styly. Žáci by měli vědět, že druhy funkčních stylů rozlišujeme podle jejich komunikační funkce, které odpovídají také vlastnosti, jazykové prostředky a slohové…
Příroda ČR – přirozené ekosystémy
Žáci se v prezentaci seznámí s přirozenými a umělými ekosystémy naší republiky a s vlivem člověka na přírodu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|