- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jednotková kružnice (interaktivní webová stránka)
Jednotková kružnice, interaktivní webová stránka. V závislosti na velikosti úhlu zobrazuje jeho sinus a kosinus. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor s příponou HTML, nejlépe ve webovém…
Jak učím matematiku II
Článek je druhým dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.
Jak učím matematiku I
Článek je prvním dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.
Matematika ZŠ XX – test
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení učiva ZŠ. Může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje získané vědomosti.
Matematika ZŠ XIX – goniometrie
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení vzorců pro goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku, může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje získané vědomosti.
Matematika ZŠ XVIII – funkce
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení vlastností funkcí, sestrojení grafu funkce. Může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje získané vědomosti.
Matematika ZŠ XVII – podobnost
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení vlastnosti rovinných útvarů – podobnost. Materiál může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje získané vědomosti.
Matematika ZŠ XVI – shodnost
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení vlastnosti rovinných útvarů – shodnost. Materiál může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje získané vědomosti.
Matematika ZŠ XV – konstrukční úlohy
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, ke schopnosti žáků narýsovat rovinné útvary, k procvičení pojmů – osa úsečky, osa úhlu, trojúhelník a kružnice vepsaná nebo opsaná, lichoběžník, šestiúhelník,…
Matematika ZŠ XIV – objem těles
Pracovní list je určen k přímé podpoře výuky, k procvičení vzorců pro objem krychle, kvádru, válce, jehlanu, kužele a převodů jednotek, může být použit i k samostudiu. Žák si postupným plněním úkolů upevňuje…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|