RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 127

Možnosti využití GeoGebry při výuce matematiky

Cílem článku je seznámit čtenáře s bezplatným programem pro dynamickou geometrii v rovině GeoGebra. Součástí článku je seznámení s širokými možnostmi využití tohoto softwaru ve výuce a také zamyšlení nad výhodami a…

Tomáš Kopec, publikováno 6.5.2010 13:42, zhlédnuto 8247×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů

Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…

Ing. Luboš Koudelka, publikováno 16.12.2009 10:28, zhlédnuto 4050×

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 9959×

Využití interaktivní tabule v matematice

Příklad dobré praxe je ukázkou použití interaktivní tabule při zavedení grafu exponenciální funkce. Pomůže žákům efektivně zopakovat grafy již dříve poznaných funkcí (lineární funkce s absolutní hodnotou, kvadratická…

Mgr. M. Zídková, publikováno 11.9.2009 16:03, zhlédnuto 7817×

Systém pro podporu a řízení výuky Microsoft Class Server

Ukázka práce v systému Class Server a jeho využití při výuce matematiky. Ukázka se týká několika možností využití tohoto softwaru při výuce: 1) v úlohách určených pro samostatnou práci 2) při testování znalostí…

Mgr. Lenka Zahálková, publikováno 10.9.2009 16:23, zhlédnuto 1900×

Kalkulátor – můj nový pomocník

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody kooperativního vyučování v hodině matematiky v prvním ročníku. Skupinová práce v hodinách matematiky je nejen oživením, ale i možností, jak rozvíjet některé klíčové…

Mgr. Darja Školníková, publikováno 8.9.2009 15:50, zhlédnuto 2983×

Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí při řešení rovnic

Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám…

Mgr. Miluše Martinková, publikováno 21.8.2009 15:32, zhlédnuto 2416×

121 — 127 z celkem 127
«« « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.11.2019 18:20
Milá kolegyně, doufejme, že ti odpovědní projdou sebereflexí a konečně si přiznají, že…
15.11.2019 11:23
Gramotnosti – v našem případě schopnosti číst, počítat a využívat ICT techniku –…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
15.11.2019 11:12
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
17.11.2019 18:10
host
Michale, mluvíte mi z duše. Mám ve třídě podobné dítě a toto dítě má navíc…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…