RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 127

Možnosti využití GeoGebry při výuce matematiky

Cílem článku je seznámit čtenáře s bezplatným programem pro dynamickou geometrii v rovině GeoGebra. Součástí článku je seznámení s širokými možnostmi využití tohoto softwaru ve výuce a také zamyšlení nad výhodami a…

Tomáš Kopec, publikováno 6.5.2010 13:42, zhlédnuto 8582×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů

Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…

Ing. Luboš Koudelka, publikováno 16.12.2009 10:28, zhlédnuto 4205×

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 10337×

Využití interaktivní tabule v matematice

Příklad dobré praxe je ukázkou použití interaktivní tabule při zavedení grafu exponenciální funkce. Pomůže žákům efektivně zopakovat grafy již dříve poznaných funkcí (lineární funkce s absolutní hodnotou, kvadratická…

Mgr. M. Zídková, publikováno 11.9.2009 16:03, zhlédnuto 8100×

Systém pro podporu a řízení výuky Microsoft Class Server

Ukázka práce v systému Class Server a jeho využití při výuce matematiky. Ukázka se týká několika možností využití tohoto softwaru při výuce: 1) v úlohách určených pro samostatnou práci 2) při testování znalostí…

Mgr. Lenka Zahálková, publikováno 10.9.2009 16:23, zhlédnuto 2010×

Kalkulátor – můj nový pomocník

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody kooperativního vyučování v hodině matematiky v prvním ročníku. Skupinová práce v hodinách matematiky je nejen oživením, ale i možností, jak rozvíjet některé klíčové…

Mgr. Darja Školníková, publikováno 8.9.2009 15:50, zhlédnuto 3145×

Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí při řešení rovnic

Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám…

Mgr. Miluše Martinková, publikováno 21.8.2009 15:32, zhlédnuto 2555×

121 — 127 z celkem 127
«« « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.8.2020 19:26
Fas
Chci se zeptat někoho zkušeného na elektřinu.Už dlouho řeším jeden problém.Když je…
14.8.2020 9:30
v blogu Vzdělavatel
OBSAH Úvod   Recenze: Svobodová, H. (2019). Outdoor Education in Geography: A Specific…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.8.2020 9:24
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
12.8.2020 14:47
Můžeme v lese najít houbu Vožobuli? Jak poznáme, která houba je jedlá a která jedovatá?…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
12.8.2020 10:29
Obsah webináře bude zaměřen na získání informací o symptomatice Poruch autistického…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…