RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 127

Možnosti využití GeoGebry při výuce matematiky

Cílem článku je seznámit čtenáře s bezplatným programem pro dynamickou geometrii v rovině GeoGebra. Součástí článku je seznámení s širokými možnostmi využití tohoto softwaru ve výuce a také zamyšlení nad výhodami a…

Tomáš Kopec, publikováno 6.5.2010 13:42, zhlédnuto 8363×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů

Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…

Ing. Luboš Koudelka, publikováno 16.12.2009 10:28, zhlédnuto 4097×

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 10045×

Využití interaktivní tabule v matematice

Příklad dobré praxe je ukázkou použití interaktivní tabule při zavedení grafu exponenciální funkce. Pomůže žákům efektivně zopakovat grafy již dříve poznaných funkcí (lineární funkce s absolutní hodnotou, kvadratická…

Mgr. M. Zídková, publikováno 11.9.2009 16:03, zhlédnuto 7926×

Systém pro podporu a řízení výuky Microsoft Class Server

Ukázka práce v systému Class Server a jeho využití při výuce matematiky. Ukázka se týká několika možností využití tohoto softwaru při výuce: 1) v úlohách určených pro samostatnou práci 2) při testování znalostí…

Mgr. Lenka Zahálková, publikováno 10.9.2009 16:23, zhlédnuto 1939×

Kalkulátor – můj nový pomocník

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody kooperativního vyučování v hodině matematiky v prvním ročníku. Skupinová práce v hodinách matematiky je nejen oživením, ale i možností, jak rozvíjet některé klíčové…

Mgr. Darja Školníková, publikováno 8.9.2009 15:50, zhlédnuto 3039×

Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí při řešení rovnic

Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám…

Mgr. Miluše Martinková, publikováno 21.8.2009 15:32, zhlédnuto 2471×

121 — 127 z celkem 127
«« « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
ak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 9:50
Dobrý den, je možné najít ještě někde prezentaci ke stažení? Děkuji :)
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…