RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 127

Možnosti využití GeoGebry při výuce matematiky

Cílem článku je seznámit čtenáře s bezplatným programem pro dynamickou geometrii v rovině GeoGebra. Součástí článku je seznámení s širokými možnostmi využití tohoto softwaru ve výuce a také zamyšlení nad výhodami a…

Tomáš Kopec, publikováno 6.5.2010 13:42, zhlédnuto 8424×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů

Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…

Ing. Luboš Koudelka, publikováno 16.12.2009 10:28, zhlédnuto 4114×

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 10106×

Využití interaktivní tabule v matematice

Příklad dobré praxe je ukázkou použití interaktivní tabule při zavedení grafu exponenciální funkce. Pomůže žákům efektivně zopakovat grafy již dříve poznaných funkcí (lineární funkce s absolutní hodnotou, kvadratická…

Mgr. M. Zídková, publikováno 11.9.2009 16:03, zhlédnuto 7970×

Systém pro podporu a řízení výuky Microsoft Class Server

Ukázka práce v systému Class Server a jeho využití při výuce matematiky. Ukázka se týká několika možností využití tohoto softwaru při výuce: 1) v úlohách určených pro samostatnou práci 2) při testování znalostí…

Mgr. Lenka Zahálková, publikováno 10.9.2009 16:23, zhlédnuto 1956×

Kalkulátor – můj nový pomocník

Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody kooperativního vyučování v hodině matematiky v prvním ročníku. Skupinová práce v hodinách matematiky je nejen oživením, ale i možností, jak rozvíjet některé klíčové…

Mgr. Darja Školníková, publikováno 8.9.2009 15:50, zhlédnuto 3064×

Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí při řešení rovnic

Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám…

Mgr. Miluše Martinková, publikováno 21.8.2009 15:32, zhlédnuto 2490×

121 — 127 z celkem 127
«« « 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ