- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Možnosti využití GeoGebry při výuce matematiky
Cílem článku je seznámit čtenáře s bezplatným programem pro dynamickou geometrii v rovině GeoGebra. Součástí článku je seznámení s širokými možnostmi využití tohoto softwaru ve výuce a také zamyšlení nad výhodami a…
Využití principu pravoúhlého promítání a kooperativní činnosti studentů
Článek se zabývá procvičováním rýsování pravoúhlých průmětů těles podle modelů během vyučování při hodinách deskriptivní geometrie nebo konstrukce v prvních ročnících oboru interiérová tvorba, navrhování…
Budování finanční gramotnosti v matematice
Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…
Využití interaktivní tabule v matematice
Příklad dobré praxe je ukázkou použití interaktivní tabule při zavedení grafu exponenciální funkce. Pomůže žákům efektivně zopakovat grafy již dříve poznaných funkcí (lineární funkce s absolutní hodnotou, kvadratická…
Systém pro podporu a řízení výuky Microsoft Class Server
Ukázka práce v systému Class Server a jeho využití při výuce matematiky. Ukázka se týká několika možností využití tohoto softwaru při výuce: 1) v úlohách určených pro samostatnou práci 2) při testování znalostí…
Kalkulátor – můj nový pomocník
Příklad dobré praxe je ukázkou využití metody kooperativního vyučování v hodině matematiky v prvním ročníku. Skupinová práce v hodinách matematiky je nejen oživením, ale i možností, jak rozvíjet některé klíčové…
Využití skupinového vyučování při hodnocení získaných znalostí při řešení rovnic
Příklad dobré praxe je ukázkou využití skupinové práce žáků v hodině matematiky, při které žáci mají sami rozpoznat správné řešení rovnice od chybného, najít chyby a společně najít důvody, které k těmto chybám…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|