RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Na téma identita

Svět je globalizován a zdá se, že i naše identita se stala pojmem v informační globální řeči, který označuje nějaký kód, pod nímž jsme zaznamenáni a sledováni velkým bratrem. To je ovšem jazyk 21. století.

Lenka Lindaurová, publikováno 11.2.2011 15:47, zhlédnuto 7151×

The Composer in the Classroom – školní hudebně estetické rozpravy

Příspěvek rozebírá soubor diskuzí, které absolvoval skladatel a pedagog R. Murray Schafer se školní mládeží. Jejich souborné uveřejnění nazvané The Composer in the Classroom vystihuje jejich hlavní poslání podnítit…

Petr Drkula, publikováno 21.7.2010 13:47, zhlédnuto 6577×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výstava pro pedagogy a pracovníky muzeí a galerií

Pozvánka na výstavu v Muzeu Českého krasu v Berouně.

Patrik Pařízek, publikováno 25.6.2010 14:15, zhlédnuto 6653×

Rozšiřující výuka figurálních studií

Příklad dobré praxe je ukázkou způsobu podchycení zájmu studentů o vlastní rozvoj tvůrčích schopností, o zvýšení úrovně vlastních vyjadřovacích dovedností, kdy studenti ze svého zájmu touží rozvinout a povýšit své…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 13:22, zhlédnuto 5481×

Výtvarné studie tvořené ve volné krajině

Příklad dobré praxe je ukázkou intenzivní práce skupiny žáků, kteří řeší společný problém osvobozeni od návyků na školní způsoby práce od zvonění ke zvonění. Volně přijímají podněty, které jim poskytuje…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 12:54, zhlédnuto 4794×

Hrajeme si na básníky

Popis ukázkové hodiny – 3. ročník SŠ, tematický celek: poezie přelomu století. Studenti hravou formou pochopí princip metafory. Tím rozvíjejí klíčové kompetence poznávací, kompetence k řešení problémů – tvořivost,…

Eva Jiřičková, publikováno 15.9.2009 9:02, zhlédnuto 10186×

Renesance v Itálii

Příklad dobré praxe je ukázkou samostatného řešení úkolů na základě práce s obrazovým materiálem, využitím referátů, vlastní prezentace a spolupráce ve skupině

Mgr. Jaroslav Kodejš, publikováno 10.9.2009 18:12, zhlédnuto 4499×

Využití psychoher ve výuce literární a estetické výchovy

Příklad dobré praxe je ukázkou využití psychohry Mluva těla v literární a estetické výchově, při níž se žáci 1. ročníku učebního oboru učí vnímat a interpretovat neverbální citová sdělení. Trénink a rozvíjení…

Mgr. David Ondruš, publikováno 21.8.2009 14:46, zhlédnuto 6159×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.