RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Na téma identita

Svět je globalizován a zdá se, že i naše identita se stala pojmem v informační globální řeči, který označuje nějaký kód, pod nímž jsme zaznamenáni a sledováni velkým bratrem. To je ovšem jazyk 21. století.

Lenka Lindaurová, publikováno 11.2.2011 15:47, zhlédnuto 6868×

The Composer in the Classroom – školní hudebně estetické rozpravy

Příspěvek rozebírá soubor diskuzí, které absolvoval skladatel a pedagog R. Murray Schafer se školní mládeží. Jejich souborné uveřejnění nazvané The Composer in the Classroom vystihuje jejich hlavní poslání podnítit…

Petr Drkula, publikováno 21.7.2010 13:47, zhlédnuto 6440×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výstava pro pedagogy a pracovníky muzeí a galerií

Pozvánka na výstavu v Muzeu Českého krasu v Berouně.

Patrik Pařízek, publikováno 25.6.2010 14:15, zhlédnuto 6530×

Rozšiřující výuka figurálních studií

Příklad dobré praxe je ukázkou způsobu podchycení zájmu studentů o vlastní rozvoj tvůrčích schopností, o zvýšení úrovně vlastních vyjadřovacích dovedností, kdy studenti ze svého zájmu touží rozvinout a povýšit své…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 13:22, zhlédnuto 5362×

Výtvarné studie tvořené ve volné krajině

Příklad dobré praxe je ukázkou intenzivní práce skupiny žáků, kteří řeší společný problém osvobozeni od návyků na školní způsoby práce od zvonění ke zvonění. Volně přijímají podněty, které jim poskytuje…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 12:54, zhlédnuto 4682×

Hrajeme si na básníky

Popis ukázkové hodiny – 3. ročník SŠ, tematický celek: poezie přelomu století. Studenti hravou formou pochopí princip metafory. Tím rozvíjejí klíčové kompetence poznávací, kompetence k řešení problémů – tvořivost,…

Eva Jiřičková, publikováno 15.9.2009 9:02, zhlédnuto 9875×

Renesance v Itálii

Příklad dobré praxe je ukázkou samostatného řešení úkolů na základě práce s obrazovým materiálem, využitím referátů, vlastní prezentace a spolupráce ve skupině

Mgr. Jaroslav Kodejš, publikováno 10.9.2009 18:12, zhlédnuto 4364×

Využití psychoher ve výuce literární a estetické výchovy

Příklad dobré praxe je ukázkou využití psychohry Mluva těla v literární a estetické výchově, při níž se žáci 1. ročníku učebního oboru učí vnímat a interpretovat neverbální citová sdělení. Trénink a rozvíjení…

Mgr. David Ondruš, publikováno 21.8.2009 14:46, zhlédnuto 6063×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.11.2019 18:20
Milá kolegyně, doufejme, že ti odpovědní projdou sebereflexí a konečně si přiznají, že…
15.11.2019 11:23
Gramotnosti – v našem případě schopnosti číst, počítat a využívat ICT techniku –…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
15.11.2019 11:12
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
17.11.2019 18:10
host
Michale, mluvíte mi z duše. Mám ve třídě podobné dítě a toto dítě má navíc…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…