RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Na téma identita

Svět je globalizován a zdá se, že i naše identita se stala pojmem v informační globální řeči, který označuje nějaký kód, pod nímž jsme zaznamenáni a sledováni velkým bratrem. To je ovšem jazyk 21. století.

Lenka Lindaurová, publikováno 11.2.2011 15:47, zhlédnuto 7429×

The Composer in the Classroom – školní hudebně estetické rozpravy

Příspěvek rozebírá soubor diskuzí, které absolvoval skladatel a pedagog R. Murray Schafer se školní mládeží. Jejich souborné uveřejnění nazvané The Composer in the Classroom vystihuje jejich hlavní poslání podnítit…

Petr Drkula, publikováno 21.7.2010 13:47, zhlédnuto 6706×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výstava pro pedagogy a pracovníky muzeí a galerií

Pozvánka na výstavu v Muzeu Českého krasu v Berouně.

Patrik Pařízek, publikováno 25.6.2010 14:15, zhlédnuto 6833×

Rozšiřující výuka figurálních studií

Příklad dobré praxe je ukázkou způsobu podchycení zájmu studentů o vlastní rozvoj tvůrčích schopností, o zvýšení úrovně vlastních vyjadřovacích dovedností, kdy studenti ze svého zájmu touží rozvinout a povýšit své…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 13:22, zhlédnuto 5623×

Výtvarné studie tvořené ve volné krajině

Příklad dobré praxe je ukázkou intenzivní práce skupiny žáků, kteří řeší společný problém osvobozeni od návyků na školní způsoby práce od zvonění ke zvonění. Volně přijímají podněty, které jim poskytuje…

ak. malíř Jiří Studnička, publikováno 16.9.2009 12:54, zhlédnuto 4960×

Hrajeme si na básníky

Popis ukázkové hodiny – 3. ročník SŠ, tematický celek: poezie přelomu století. Studenti hravou formou pochopí princip metafory. Tím rozvíjejí klíčové kompetence poznávací, kompetence k řešení problémů – tvořivost,…

Eva Jiřičková, publikováno 15.9.2009 9:02, zhlédnuto 10595×

Renesance v Itálii

Příklad dobré praxe je ukázkou samostatného řešení úkolů na základě práce s obrazovým materiálem, využitím referátů, vlastní prezentace a spolupráce ve skupině

Mgr. Jaroslav Kodejš, publikováno 10.9.2009 18:12, zhlédnuto 4609×

Využití psychoher ve výuce literární a estetické výchovy

Příklad dobré praxe je ukázkou využití psychohry Mluva těla v literární a estetické výchově, při níž se žáci 1. ročníku učebního oboru učí vnímat a interpretovat neverbální citová sdělení. Trénink a rozvíjení…

Mgr. David Ondruš, publikováno 21.8.2009 14:46, zhlédnuto 6297×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.