RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 110

Využití programu GEOGEBRA pro tvorbu interaktivních aplikací, které nemají s matematikou nic společného

Pro tvorbu interaktivních aplikaci je hojně využívána výuková aplikace GeoGebra. Tuto aplikaci i práci s ní již popisují články na tomto portálu. GeoGebra je vnímána jako nástroj pro matematiku, fyziku. Dovolte, abych se…

Jaroslav Zavadil, publikováno 14.7.2011 15:09, zhlédnuto 6445×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Přijímací pohovor? Žádný problém!

Není pochyb o tom, že metodou aktivní projektové práce se získané informace a dovednosti zapamatují mnohem lépe. A na co jiného připravovat žáky středního odborného školství než na vstup na trh práce? Hlavně z těchto…

Vlasta Mikšíčková, publikováno 1.7.2011 13:24, zhlédnuto 7266×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak získat zpětnou vazbu od žáků?

V tomto článku ukazuji způsob získání rychlé zpětné vazby od žáků během několika minut včetně vyhodnocení. Článek vychází z mé vlastní zkušenosti.

Petr Němec, publikováno 23.6.2011 13:17, zhlédnuto 9163×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Vyhledávací rozcvička

Digitální učební materiál, který můžete využít pro zahájení mnoha různých témat z informatiky. Lze využít pro otestování základních znalostí žáků v práci s internetem. Hravá forma žáky baví.

Mira Friedrichová, publikováno 23.6.2011 13:10, zhlédnuto 7730×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Časová osa jako interaktivní výuková metoda

Časová osa byla (a stále převážně je) vnímána jako statická úsečka, která je vytištěná v knize a nabízí jen souhrn dat a událostí, které jsou zachyceny v chronologickém sledu. Dnešní on-line nástroje ale dokážou…

Michal Černý, publikováno 15.6.2011 14:56, zhlédnuto 10051×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití služby Posterous

Ukázka možností použití webové služby Posterous ve výuce. Tento způsob práce se nemusí omezit pouze na výuku informatiky, ale je snadno realizovatelný v každém předmětu.

Jitka Rambousková, publikováno 14.6.2011 13:10, zhlédnuto 6087×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na zápisky z hodin?

Inspirace, jakou formou lze psát zápisky z hodin, jak žáky přitom motivovat, jak je nenásilnou formou přimět k samostudiu, diskusi, hodnocení.

Petr Němec, publikováno 2.6.2011 13:53, zhlédnuto 8246×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Vybrané partie etiky ve výuce ICT

V článku se podíváme především na dva velké fenomény, které s rozvojem nových otázek etiky ve vztahu s ICT vyvstávají jako zvláště aktuální. První se týká počítačového pirátství a porušování autorských práv,…

Michal Černý, publikováno 1.6.2011 14:32, zhlédnuto 5856×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Nuda. Počátek kybernetické šikany

Nepřeberné množství moderních technologií, snažících se nás zabavit, má někdy právě opačný účinek a vnitřně nás ubíjí. Neschopnost zbavit se nudy může vést až k agresi, násilí a kybernetické šikaně.

Jan Bartoněk, publikováno 12.5.2011 15:13, zhlédnuto 2706×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Zajímavé aplikace pro Google Chrome ve vzdělávání

Google Chrome je webový prohlížeč, jehož popularita neustále roste především díky jeho rychlosti a jednoduchosti. Před několika měsíci byl spuštěn Chrome web store. Jak již název napovídá, jedná se o obchod s aplikacemi,…

Michal Černý, publikováno 6.5.2011 14:34, zhlédnuto 6601×, hodnocení: Hodnocení: 3

71 — 80 z celkem 110
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…