- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jsme opravdu lidmi?
Výuková aktivita je zaměřena na vyvození, objasnění a pochopení jednoho z principů mezinárodního humanitárního práva.
Založení reálné firmy – 5. část: Další činnosti související se založením firmy
V poslední části seriálu Založení reálné firmy se nacházejí údaje o dalších činnostech souvisejících se založením firmy, mezi které patří přijímání zaměstnanců, zpracování firemního katalogu a založení…
Založení reálné firmy – 4. část: Registrační povinnosti začínajícího podnikatele vůči úřadům
Čtvrtá část seriálu Založení reálné firmy je věnována registračním povinnostem začínajícího podnikatele vůči zdravotní pojišťovně, České správě sociálního zabezpečení, finančnímu úřadu, úřadu práce a…
Založení reálné firmy – 3. část: Vyhotovení zakladatelského dokumentu a zajištění oprávnění k podnikání
Ve třetí části seriálu Založení reálné firmy se seznámíte s postupem ohlášení živnosti nebo žádosti o koncesi a následným zajištěním živnostenského oprávnění fyzickou i právnickou osobou. Také se v textu…
Založení reálné firmy – 2. část: Provedení průzkumu trhu, sestavení zakladatelského rozpočtu a zpracování podnikatelského plánu
Druhá část seriálu Založení reálné firmy je věnována analýze trhu, zjišťování potřeb zákazníků a zhodnocení konkurence. Značná část textu je zaměřena na sestavení zakladatelského rozpočtu a zajištění…
Založení reálné firmy – 1. část: Výběr předmětu podnikání, názvu a umístění firmy a právní formy podnikání
V první části seriálu Založení reálné firmy se seznámíte s možnostmi výběru předmětu podnikání, zvolením názvu (obchodní firmy) a vhodného umístění firmy. Podstatná část textu je věnována právním formám…
Možnosti a meze dialogu v ekonomii a výchova k ekonomickému myšlení
Při výchově k ekonomickému myšlení a rozhodování se setkáváme s celou řadou protichůdných stanovisek a postojů k řešení jednotlivých ekonomických problémů. Vzniká otázka, jak se v široké škále různorodých názorů…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|