- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jsme opravdu lidmi?
Výuková aktivita je zaměřena na vyvození, objasnění a pochopení jednoho z principů mezinárodního humanitárního práva.
Založení reálné firmy – 5. část: Další činnosti související se založením firmy
V poslední části seriálu Založení reálné firmy se nacházejí údaje o dalších činnostech souvisejících se založením firmy, mezi které patří přijímání zaměstnanců, zpracování firemního katalogu a založení…
Založení reálné firmy – 4. část: Registrační povinnosti začínajícího podnikatele vůči úřadům
Čtvrtá část seriálu Založení reálné firmy je věnována registračním povinnostem začínajícího podnikatele vůči zdravotní pojišťovně, České správě sociálního zabezpečení, finančnímu úřadu, úřadu práce a…
Založení reálné firmy – 3. část: Vyhotovení zakladatelského dokumentu a zajištění oprávnění k podnikání
Ve třetí části seriálu Založení reálné firmy se seznámíte s postupem ohlášení živnosti nebo žádosti o koncesi a následným zajištěním živnostenského oprávnění fyzickou i právnickou osobou. Také se v textu…
Založení reálné firmy – 2. část: Provedení průzkumu trhu, sestavení zakladatelského rozpočtu a zpracování podnikatelského plánu
Druhá část seriálu Založení reálné firmy je věnována analýze trhu, zjišťování potřeb zákazníků a zhodnocení konkurence. Značná část textu je zaměřena na sestavení zakladatelského rozpočtu a zajištění…
Založení reálné firmy – 1. část: Výběr předmětu podnikání, názvu a umístění firmy a právní formy podnikání
V první části seriálu Založení reálné firmy se seznámíte s možnostmi výběru předmětu podnikání, zvolením názvu (obchodní firmy) a vhodného umístění firmy. Podstatná část textu je věnována právním formám…
Možnosti a meze dialogu v ekonomii a výchova k ekonomickému myšlení
Při výchově k ekonomickému myšlení a rozhodování se setkáváme s celou řadou protichůdných stanovisek a postojů k řešení jednotlivých ekonomických problémů. Vzniká otázka, jak se v široké škále různorodých názorů…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
|
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:22
v blogu Referát Metodického portálu
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
|
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
|
4.12.2019 10:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 4. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|
4.12.2019 19:37
fórum Aktuality
- online setkání - úterý 10. 12. 2019, 20:00 Jak lze pracovat na různých úrovních…
|
4.12.2019 10:22
v blogu Gramotnosti v praxi
Těšíte se na vánoční období? Většina z vás pravděpodobně odpoví, že ano. A aby byl…
|
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
|
4.12.2019 10:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 3. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|