RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Hodnocení k rozvíjení kompetencí žáka

Článek Petra Koubka (odborný pracovník NÚV) obsahuje vysvětlení požadavku na novou kulturu vyučování a učení ve škole na počátku 21. století. Nová, produktivní kultura vyučování a učení vychází důsledně z poznání…

Petr Koubek, publikováno 3.11.2014 11:20, zhlédnuto 4844×

Vybraná metodická podpora ke klíčovým kompetencím

Kurikulární reforma přinesla do života škol řadu nových pojmů. Jedním z těch nejfrekventovanějších je pojem klíčové kompetence. Klíčové kompetence by si měli žáci postupně osvojovat napříč všemi předměty. Se…

Mgr. Šárka Kocourková, publikováno 16.5.2012 10:36, zhlédnuto 7239×

Jak jsme v roce 2011 maturovali na SOŠE v Kralupech nad Vltavou z matematiky

Článek vznikl v rámci tematického vstupu na Metodickém portálu Nebojte se maturovat jinak! Text popisuje přístup předmětové komise matematiky na Střední odborné škole ekonomické v Kralupech nad Vltavou k organizaci,…

Dana Tomandlová, publikováno 24.11.2011 13:33, zhlédnuto 3304×, hodnocení: Hodnocení: 3

Profilová část maturitní zkoušky

Příspěvek popisuje vývoj profilové části maturitní zkoušky v oboru 65-42-M/01 Hotelnictví na střední odborné škole. Popisuje změny, kterými tato zkouška na konkrétní škole prošla.

Věra Zezuláková, publikováno 17.10.2011 15:29, zhlédnuto 2947×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přijímací pohovor? Žádný problém!

Není pochyb o tom, že metodou aktivní projektové práce se získané informace a dovednosti zapamatují mnohem lépe. A na co jiného připravovat žáky středního odborného školství než na vstup na trh práce? Hlavně z těchto…

Vlasta Mikšíčková, publikováno 1.7.2011 13:24, zhlédnuto 7260×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vy umíte vyrobit – my umíme prodat

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 31.5.2010 10:32, zhlédnuto 7897×, hodnocení: Hodnocení: 2

Projektová didaktická metoda při výuce ekonomických předmětů

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 28.5.2010 14:11, zhlédnuto 8031×, hodnocení: Hodnocení: 2

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
27.9.2020 9:00
Rádi bychom pozvali odbornou veřejnost na online konferenci s názvem Vzdělávání…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…