RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Hodnocení k rozvíjení kompetencí žáka

Článek Petra Koubka (odborný pracovník NÚV) obsahuje vysvětlení požadavku na novou kulturu vyučování a učení ve škole na počátku 21. století. Nová, produktivní kultura vyučování a učení vychází důsledně z poznání…

Petr Koubek, publikováno 3.11.2014 11:20, zhlédnuto 4603×

Vybraná metodická podpora ke klíčovým kompetencím

Kurikulární reforma přinesla do života škol řadu nových pojmů. Jedním z těch nejfrekventovanějších je pojem klíčové kompetence. Klíčové kompetence by si měli žáci postupně osvojovat napříč všemi předměty. Se…

Mgr. Šárka Kocourková, publikováno 16.5.2012 10:36, zhlédnuto 6888×

Jak jsme v roce 2011 maturovali na SOŠE v Kralupech nad Vltavou z matematiky

Článek vznikl v rámci tematického vstupu na Metodickém portálu Nebojte se maturovat jinak! Text popisuje přístup předmětové komise matematiky na Střední odborné škole ekonomické v Kralupech nad Vltavou k organizaci,…

Dana Tomandlová, publikováno 24.11.2011 13:33, zhlédnuto 3178×, hodnocení: Hodnocení: 3

Profilová část maturitní zkoušky

Příspěvek popisuje vývoj profilové části maturitní zkoušky v oboru 65-42-M/01 Hotelnictví na střední odborné škole. Popisuje změny, kterými tato zkouška na konkrétní škole prošla.

Věra Zezuláková, publikováno 17.10.2011 15:29, zhlédnuto 2881×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přijímací pohovor? Žádný problém!

Není pochyb o tom, že metodou aktivní projektové práce se získané informace a dovednosti zapamatují mnohem lépe. A na co jiného připravovat žáky středního odborného školství než na vstup na trh práce? Hlavně z těchto…

Vlasta Mikšíčková, publikováno 1.7.2011 13:24, zhlédnuto 7062×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vy umíte vyrobit – my umíme prodat

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 31.5.2010 10:32, zhlédnuto 7726×, hodnocení: Hodnocení: 2

Projektová didaktická metoda při výuce ekonomických předmětů

Projektové vyučování je moderní didaktická metoda, při níž žáci řeší reálné komplexní úkoly. Pracují týmově, jednají s úřady, firmami, zjišťují fakta, názory, navrhují řešení. Učitel se stává koučem, který…

Jan Prachař, publikováno 28.5.2010 14:11, zhlédnuto 7872×, hodnocení: Hodnocení: 2

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.5.2020 17:41
Jana Dostálová
Přitom vštípit dětem nějaké základní principy zdravého stravování by nemělo být nic…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
26.5.2020 11:14
Skupina Společné vzdělávání
26.5.2020 17:12
Franta Doletěl
Když lidé pravidelně jí v restauraci, kde mají možnost vybrat vegetariánská jídla, tak…
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
23.5.2020 18:35
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu Rozvoj…
26.5.2020 13:57
Souhlasím s vámí, ve školce je problém, že obyčejnou vodu dostávají minimálně. K…
20.5.2020 11:15
Změny ve výkazech pro rok 2020, legislativa, změna číselníku s podpůrnými opatřeními,…
25.5.2020 9:44
Jako pokračování tohoto tematu nabízím čtenáři recenzi: 'Mezi teorií a praxí v českém…
20.5.2020 16:47
Skupina Gender
Pohled nabízí metodickou podoru pro učitele, kteří chtějí vyučovat tak, aby…