Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Ekologie – vliv chemických látek na životní prostředí

Příspěvek je určen žákům středních škol, kde se ekologie učí stručně jako součást chemie. Navazuje na autorovu publikaci Základy středoškolské chemie, lze jej ale využít i bez ní.

Jiří Vlček, publikováno 7.2.2011 12:21, zhlédnuto 10115×, hodnocení: Hodnocení: 2

Základy přírodních věd - laboratorní práce

V rámci projektu Přírodovědné vzdělávání - učení se pro život (dotované MŠMT - Podpora EVVO na školách v roce 2009) vznikla kolekce protokolů laboratorních prací pro předmět Základy přírodních věd, který se učí v…

PaedDr. Monika Janásková, publikováno 6.1.2011 10:57, zhlédnuto 5980×, hodnocení: Hodnocení: 2

K pojetí vzdělávání pro udržitelný rozvoj

V roce 2005 OSN vyhásila Dekádu vzdělávání pro udržitelný rozvoj, v roce 2008 vláda ČR přijala Strategii vzdělávání pro udržitelný rozvoj. Článek se zamýšlí nad často diskutovanými vztahy mezi environmentální…

Danuše Kvasničková, publikováno 30.6.2010 10:28, zhlédnuto 6742×, hodnocení: Hodnocení: 4

Čistírna odpadních vod

Prezentace k výuce o vodě, odpadní vodě a využití separovaného kalu k výrobě bioplynu.

Ing. Zita Valentová, publikováno 12.5.2010 8:14, zhlédnuto 5725×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Košů není nikdy dost

Příklad dobré praxe zachycuje možnosti zařazení průřezových témat do výuky. Využívá takové metody, formy a postupy práce, které jsou založené na prožitcích a zkušenostech žáků. Jedná se zejména o kooperativní…

Iva Trefilová, publikováno 31.8.2009 16:44, zhlédnuto 4952×

Projektová výuka v průřezovém tématu Člověk a životní prostředí

Příklad dobré praxe je ukázkou realizace průřezového tématu Člověk a životní prostředí formou zadaných celoročních žákovských projektů. Projekty jsou zpracovávány ve 2. ročníku v oboru Aplikovaná chemie, dle ŠVP…

Ing. Tomáš Buriánek, publikováno 26.8.2009 11:23, zhlédnuto 4336×

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání