RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Multikulturní výchova – obor cukrář

Vánoce jsou rituální biblické svátky, které se slaví v různých zemích různým způsobem. Všechny oslavy však spojuje posezení u svátečního stolu a výroba pokrmů všeho druhu. Tento projekt vede k poznání rozdílných…

Michaela Seibertová, publikováno 20.8.2012 9:01, zhlédnuto 6289×, hodnocení: Hodnocení: 4

Péče o zeleň ve výuce a v praxi

Tento příspěvek ukazuje možnost propojení teorie s praktickou realizací. Jedná se o projekt zaměřený na pasportizaci ploch a péči o zeleň v areálu školy. Úkol posiluje týmovou spolupráci, přičemž současně dochází k…

Ing. Jan Šenk, publikováno 12.6.2012 10:23, zhlédnuto 3914×

Individuální tematický den odborného výcviku – VEGETARIÁNSTVÍ

Den odborného výcviku je příkladem toho, jak učit jinak. Již z titulu vyplývá, že se jedná o určité dny, kdy se učitel se svými žáky věnuje určitému tématu a práci jinak. Výukový cíl je stanoven tak, aby byl…

Ludmila Krčmová, publikováno 11.9.2009 13:55, zhlédnuto 4461×

Propojení teoretického vyučování s odborným výcvikem

Příklad dobré praxe je ukázkou propojení teoretického vyučování s odborným výcvikem. Řeší problémové situace v odborném výcviku, hledá příčiny jejich vzniku, způsoby řešení a technologické návaznosti. Rozvíjí…

Ing. Libuše Hajná, publikováno 11.9.2009 12:52, zhlédnuto 2727×

Předmět PRAXE v novém kabátě

Předmět praxe je odborným předmětem, ve kterém žáci vykonávají především praktické činnosti, které jim umožňují ověřovat si v praxi teoretické vědomosti a poznatky získané v odborných předmětech, poznávat…

Jiří Fanta, publikováno 8.9.2009 16:17, zhlédnuto 3571×

Organizace odborného výcviku oboru automechanik

Příkladem dobré praxe je ukázka možnosti uspořádání výuky odborného výcviku učebního oboru 23-55-H/001 Automechanik v podmínkách Střední odborné školy automobilní a Středního odborného učiliště automobilního v…

Ing. Karel Beran, publikováno 3.9.2009 11:51, zhlédnuto 6398×

Teorie v dílenském prostředí

Příkladem dobré praxe je přesunutí výuky teoretických odborných předmětů ve druhém a třetím ročníku do specializované praktické učebny. Tato učebna je vybavena jak pro výuku teoretickou, tak i pro výuku praktickou.…

Bc. Libor Machát, publikováno 23.8.2009 17:43, zhlédnuto 3743×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…