RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 77

ICT gramotnost

Článek předkládá k diskuzi definici ICT gramotnosti. Cílem ICT panelu při Výzkumném ústavu pedagogickém v Praze bylo vymezit základní kompetence z oblasti ICT, kterými by člověk měl být vybaven, aby mohl úspěšně…

Daniela Růžičková, publikováno 20.9.2010 16:23, zhlédnuto 16790×, 6 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 5

Národní strategie finančního vzdělávání

V roce 2010 byla aktualizována Národní strategie finančního vzdělávání, která vymezuje hlavní problémy a priority finančního vzdělávání v ČR.

Alena Hesová, publikováno 30.8.2010 12:14, zhlédnuto 7644×

Zisk – symbol úspěchu a výchova k ekonomickému myšlení

Článek se zabývá klíčovými problémy, které vnáší do výchovy k ekonomickému myšlení a rozhodování úzké pojetí zisku jako symbolu úspěšnosti. Východisko vidí v interdisciplinárně koncipované výuce, umožňující…

Milena Tichá, publikováno 16.6.2010 12:41, zhlédnuto 9741×, hodnocení: Hodnocení: 3

Finanční gramotnost – nový prvek ve výuce

Článek se týká problematiky finanční gramotnosti. Uvádí její definici, tematizuje ji v základních a středních školách. Rámcovým způsobem představuje všechny důležité dokumenty, které jsou s problematikou finanční…

Eva Rathouská Grmelová, publikováno 26.5.2010 13:19, zhlédnuto 8923×, hodnocení: Hodnocení: 4

Finanční gramotnost – úlohy a metodika

Publikace připravená Národním ústavem odborného vzdělávání v rámci resortního projektu MŠMT Finanční gramotnost – metodická příručka pro učitele.

Lukáš Hula, publikováno 8.1.2010 9:11, zhlédnuto 15476×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ekonomická gramotnost jako součást všeobecného vzdělání v ČR

Příspěvek ukazuje na stav ekonomické gramotnosti jako složky všeobecného vzdělání v ČR – po stránce teoretické i praktické. Dále je poukázáno na možnosti a meze ekonomické gramotnosti v edukační realitě základních a…

Jana Smrčková, publikováno 16.11.2009 19:01, zhlédnuto 10786×

Budování finanční gramotnosti v matematice

Článek ukazuje na několika řešených příkladech z běžného života význam matematiky (a speciálně okruhu finanční matematiky) pro budování a rozvíjení finanční gramotnosti žáků základních škol. Upozorňuje na časté…

Oldřich Odvárko, publikováno 30.10.2009 17:00, zhlédnuto 10521×

71 — 77 z celkem 77
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…