RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Přírodovědná gramotnost - Anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu přírodovědné gramotnosti. Text byl převzat z kapitoly Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 12.7.2011 16:01, zhlédnuto ×

Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5

Článek přináší další dvě komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:47, zhlédnuto ×

Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3

Článek přináší tři komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 11.7.2011 16:42, zhlédnuto ×

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto ×

Přírodovědná gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 16.6.2011 12:29, zhlédnuto ×

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 2. část

Druhá část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Kanada, USA. Předkládá závěry plynoucí ze srovnávací analýzy, tabulku srovnání v užívání pojmu…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 4.3.2011 11:58, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Přírodovědná gramotnost – srovnávací analýza, 1. část

První část srovnávací analýzy se týká pojmu přírodovědné gramotnosti v kurikulárních dokumentech vybraných zemí: Česká republika, Anglie, Skotsko, Irská republika, Finsko, Belgické království – Vlámská komunita,…

RNDr. Jan Maršák, CSc., publikováno 3.3.2011 15:23, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.3.2019 14:28
fórum Aktuality
- online setkání - středa 27. 3. 2019, 20:00 Základní důležité pojmy – digitální…
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
19.3.2019 15:42
Moc pěkné nápady. Děkuji.
8.3.2019 13:23
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Evropské středisko pro moderní jazyky (ECML) nabízí program zaměřený na vytváření…
18.3.2019 14:24
Středa 27. 3. 2019, 20:00 Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ Eva Fanfulová a…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
19.3.2019 9:32
Michale, máte pocit, že mé zpracování je nevědecké, že? Rozumím! Všimněte si, že jsem…
7.3.2019 17:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 7. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
11.3.2019 17:36
Dobrý den, sláva, odkaz jsem našla, jedná se o prezentaci o využití ICT nástrojů v…
14.3.2019 12:45
Máte zájem rozvíjet čtenářskou gramotnost ve výuce anglického jazyka, a nevíte jak…
19.3.2019 8:58
Myslím, že pěkný a velice potřebný článek. Téma by si jistě zasloužilo pečlivější…
6.3.2019 14:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 6. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…