RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Hyperlinkové psaní

Článek poukazuje na odlišnosti v psaní na papír a v psaní na blogy a webové stránky. Popisuje jeden z charakteristických znaků, tj. odkazy umisťované přímo v textu.

Ludmila Kovaříková, publikováno 26.3.2020 0:00, zhlédnuto 309×, 2 komentáře

Zahraniční inspirace (2. část)

Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 23.1.2020 0:00, zhlédnuto 757×

Zahraniční inspirace (1. část)

Článek nabízí několik inspirativních nápadů zahraničních učitelů.

Ludmila Kovaříková, publikováno 5.12.2019 0:00, zhlédnuto 1145×

Blogování ve škole

Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.

Ludmila Kovaříková, publikováno 7.11.2019 0:00, zhlédnuto 1828×, 2 komentáře

7 důvodů pro využití 3D tisku ve školách

3D tiskárny vídáme ve veřejných institucích, firmách, ale i ve školách stále častěji. Z praktického využití technologie vyplývají také příležitosti pro vzdělávání. Zde jsou příklady možných směrů využití 3D…

Luděk Sefzig, publikováno 5.9.2018 9:35, zhlédnuto 1944×

ICT gramotnost – Anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu ICT gramotnost. Text byl převzat z kapitoly ICT gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 26.9.2011 13:21, zhlédnuto 4091×

Vymezení pojmu ICT gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu ICT gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 14.9.2011 13:07, zhlédnuto 4508×

ICT gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole ICT gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Tato publikace bude postupně zveřejněna ve formě seriálu článků.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 13.9.2011 14:41, zhlédnuto 4960×

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…