RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Hyperlinkové psaní

Článek poukazuje na odlišnosti v psaní na papír a v psaní na blogy a webové stránky. Popisuje jeden z charakteristických znaků, tj. odkazy umisťované přímo v textu.

Ludmila Kovaříková, publikováno 26.3.2020 0:00, zhlédnuto 429×, 4 komentáře

Zahraniční inspirace (2. část)

Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.

Ludmila Kovaříková, publikováno 23.1.2020 0:00, zhlédnuto 777×

Zahraniční inspirace (1. část)

Článek nabízí několik inspirativních nápadů zahraničních učitelů.

Ludmila Kovaříková, publikováno 5.12.2019 0:00, zhlédnuto 1152×

Blogování ve škole

Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a objasňuje jejich klady a zápory.

Ludmila Kovaříková, publikováno 7.11.2019 0:00, zhlédnuto 1869×, 2 komentáře

7 důvodů pro využití 3D tisku ve školách

3D tiskárny vídáme ve veřejných institucích, firmách, ale i ve školách stále častěji. Z praktického využití technologie vyplývají také příležitosti pro vzdělávání. Zde jsou příklady možných směrů využití 3D…

Luděk Sefzig, publikováno 5.9.2018 9:35, zhlédnuto 1955×

ICT gramotnost – Anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu ICT gramotnost. Text byl převzat z kapitoly ICT gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 26.9.2011 13:21, zhlédnuto 4092×

Vymezení pojmu ICT gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu ICT gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 14.9.2011 13:07, zhlédnuto 4509×

ICT gramotnost – Úvod

Úvod ke kapitole ICT gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Tato publikace bude postupně zveřejněna ve formě seriálu článků.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 13.9.2011 14:41, zhlédnuto 4963×

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…