- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jak mateřské školy hodnotí RVP PV a jeho naplňování v praxi
V průběhu roku 2009 se ve VÚP uskutečnilo šetření mapující současnou situaci v mateřských školách. Formou dotazníků a ankety byly zjišťovány názory pedagogů na RVP PV, zkušenosti z jejich dosavadní práce podle tohoto…
Výsledky diskuse k zavedení povinného předškolního vzdělávání v ČR
Výzkumný ústav pedagogický v Praze byl z rozhodnutí MŠMT pověřen úkolem připravit a vyhodnotit diskusi k případnému zavedení povinného předškolního vzdělávání v posledním roce před zahájením školní docházky.…
Povinné předškolní vzdělávání v zemích EU
Příspěvek přináší přehled o zahájení i trvání povinného vzdělávání v zemích EU. To začíná v jednotlivých státech v různém věku dětí, a to mezi 4. a 7. rokem. Nejvíce států uplatňuje model, kde povinné…
Projektové řízení ve škole
Metody a techniky projektového řízení by se mohly stát velmi významným pomocníkem nejen ředitelů škol, ale také učitelů. Jejich prostřednictvím by mohli proniknout do povědomí žáků. Jednou z cest, jak si tyto nástroje…
Jednoduše na školní web
Díky masivnímu rozvoji internetu mají dnes české školy možnost využívat mnoha on-line služeb, pomocí nichž mohou školní webové stránky vytvářet i lidé, kteří v tomto oboru nejsou profesionály. Pro školy nabízejí…
Jsou informace o úrazech ve školách dostatečným podkladem pro jejich prevenci?
Autor ve svém teoretickém příspěvku analyzuje statistiky úrazů v českých vzdělávacích zařízeních. Upozorňuje na nedostatky v evidování úrazů a na nedostatečnou výpovědní hodnotu úrazových statistik ve vztahu k…
Fakultní školy
Příspěvek připomíná neutěšenou situaci v oblasti vstupu absolventů pedagogického studia do učitelské praxe. V souvislosti s úvahami o možnostech asistovaného počátku pedagogického působení elévů učitelské profese se…
Tvary - přiřazování
Prezentace si klade za cíl procvičit přiřazování základních tvarů, trénuje pozornost a soustředěnost. Jasná srozumitelná struktura nepotřebuje dalšího komentáře, čímž můžeme zapojit i dítě s poruchou porozumění.
Barvy - přiřazování
Prezentace si klade za cíl procvičit přiřazování barev, trénuje pozornost a soustředěnost. Jasná srozumitelná struktura nepotřebuje dalšího komentáře, čímž můžeme zapojit i dítě s poruchou porozumění.
Rýmování
Úkolem žáka je vymyslet slovo, které se rýmuje s předloženými, a současně jej nakreslit. Např. hůl-stůl-? (kůl, vůl, půl).
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|
21.2.2021 22:38
Pepen
I my jsme se docela dost nedávno zabývali ve školce ekologií a hledali jsme si i na internetu…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
8.2.2021 13:21
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
|
|