Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2175

Alíkova bouda

Pracovní list slouží k rozvoji grafomotorických dovedností předškolních dětí a orientaci dítěte na ploše. Děti dokreslují podle vzoru boudu pro psa Alíka.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 21.1.2010 10:30, zhlédnuto 2755×, hodnocení: Hodnocení: 1

Vlevo, vpravo

Pracovní list slouží k procvičení zrakového vnímání a pravolevé orientace dětí předškolního věku. Děti určují, jakým směrem obrázky směřují a vybarvují je dle pokynu.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 21.1.2010 10:22, zhlédnuto 3476×, hodnocení: Hodnocení: 1

Co si obléknu

Pracovní list je určen k procvičení logického myšlení a obecných vědomostí z oblasti ročních období. Dítě spojuje vhodné obrázky se symbolem v rámečku představujícím roční období (zimu).

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 21.1.2010 9:49, zhlédnuto 5994×, hodnocení: Hodnocení: 1

Kresli podle vzoru

Pracovní list rozvíjí zrakové vnímání a grafomotorické dovednosti dětí. Snaží se do prázdného políčka nakreslit stejný obrázek podle vzoru.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 21.1.2010 9:25, zhlédnuto 2497×, hodnocení: Hodnocení: 1

Cesta svatého Martina

Pracovní list zaměřený na orientaci v ploše, vyhledání a zaznamenání cest - bludiště.

Eva Pipková, publikováno 20.1.2010 12:09, zhlédnuto 3561×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dopravní prostředky

Puzzle s dopravními prostředky. Děti určují počáteční hlásku slova s rozdělují slova na slabiky.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.1.2010 11:50, zhlédnuto 6377×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdi rozdíl III.

Poznávání rozdílu mezi obrázky prohlubuje a cvičí zrakové vnímání.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 19.1.2010 9:15, zhlédnuto 2688×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Hádanky pro chytré hlavičky

Pracovní list rozvíjí logické myšlení dětí a koncentraci pozornosti. Dítě reaguje na pokyny a hledá správné řešení hádanek.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 19.1.2010 8:50, zhlédnuto 3925×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdi rozdíl II.

Poznávání rozdílu mezi obrázky prohlubuje a cvičí zrakové vnímání.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 18.1.2010 12:03, zhlédnuto 2672×, hodnocení: Hodnocení: 2

Doplň chybějící části

V tomto pracovním listě si děti procvičí zejména prostorovou orientaci a zrakové vnímání. Hledají sněhuláka, který je úplný, a ostatním dokreslují chybějící části.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 18.1.2010 11:30, zhlédnuto 3059×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

1281 — 1290 z celkem 2175


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 9:44
Jako pokračování tohoto tematu nabízím čtenáři recenzi: 'Mezi teorií a praxí v českém…
26.5.2020 11:14
Skupina Společné vzdělávání