Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2192

Kresli podle vzoru

Pracovní list rozvíjí zrakové vnímání a grafomotorické dovednosti dětí. Snaží se do prázdného políčka nakreslit stejný obrázek podle vzoru.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 21.1.2010 9:25, zhlédnuto 2530×, hodnocení: Hodnocení: 1

Cesta svatého Martina

Pracovní list zaměřený na orientaci v ploše, vyhledání a zaznamenání cest - bludiště.

Eva Pipková, publikováno 20.1.2010 12:09, zhlédnuto 3615×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dopravní prostředky

Puzzle s dopravními prostředky. Děti určují počáteční hlásku slova s rozdělují slova na slabiky.

Mgr. Jaroslava Hrnčárková, publikováno 20.1.2010 11:50, zhlédnuto 6432×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdi rozdíl III.

Poznávání rozdílu mezi obrázky prohlubuje a cvičí zrakové vnímání.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 19.1.2010 9:15, zhlédnuto 2717×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Hádanky pro chytré hlavičky

Pracovní list rozvíjí logické myšlení dětí a koncentraci pozornosti. Dítě reaguje na pokyny a hledá správné řešení hádanek.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 19.1.2010 8:50, zhlédnuto 3976×, hodnocení: Hodnocení: 1

Najdi rozdíl II.

Poznávání rozdílu mezi obrázky prohlubuje a cvičí zrakové vnímání.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 18.1.2010 12:03, zhlédnuto 2703×, hodnocení: Hodnocení: 2

Doplň chybějící části

V tomto pracovním listě si děti procvičí zejména prostorovou orientaci a zrakové vnímání. Hledají sněhuláka, který je úplný, a ostatním dokreslují chybějící části.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 18.1.2010 11:30, zhlédnuto 3086×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdi rozdíl I.

Poznávání rozdílu mezi obrázky prohlubuje a cvičí zrakové vnímání.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 15.1.2010 13:26, zhlédnuto 4650×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dokresli ananas

Pracovní list slouží k procvičení grafomotorických dovedností předškolních dětí a orientaci dítěte na ploše. Děti dokreslují ananas podle naznačeného vzoru.

Lucie Sirůčková, DiS, publikováno 15.1.2010 13:17, zhlédnuto 2071×, hodnocení: Hodnocení: 1

Cestujeme po Evropě

Během projektu Cestujeme po Evropě se děti seznamují s Evropou a začlenením ČR v ní. U dětí se prohlubuje poznatek o národním uvědoměním, spolu s poznáním vzájemné potřebnosti ČR a závislosti na ostatních státech.

Eva Rybárová, publikováno 5.1.2010 13:26, zhlédnuto 22007×

1301 — 1310 z celkem 2192


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…