Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2158

Zrakové vnímání variabilně 8

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 23.5.2017 8:35, zhlédnuto 657×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zrakové vnímání variabilně 7

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 18.5.2017 8:44, zhlédnuto 733×, hodnocení: Hodnocení: 3

Diferenciace C, S

Procvičování diferenciace a výslovnosti ostrých sykavek C, S zábavnou formou na motivy známé hry.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 16.5.2017 8:33, zhlédnuto 847×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zrakové vnímání variabilně 6

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 16.5.2017 8:25, zhlédnuto 681×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zrakové vnímání variabilně 5

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 11.5.2017 8:52, zhlédnuto 910×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rozumíš mi 2

Materiál je určen pro děti s poruchou porozumění. Pomocí otázek a kartiček nacvičujeme porozumění řeči. Materiál může sloužit i k nácviku stavby vět a rozvoji řeči jako takové.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 10.5.2017 8:01, zhlédnuto 1029×, hodnocení: Hodnocení: 3

Zrakové vnímání variabilně 4

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 9.5.2017 7:56, zhlédnuto 847×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rozumíš mi 1

Materiál je určen pro děti s poruchou porozumění. Pomocí otázek a kartiček nacvičujeme porozumění řeči. Materiál může sloužit i k nácviku stavby vět a rozvoji řeči jako takové.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 4.5.2017 8:36, zhlédnuto 1101×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zrakové vnímání variabilně 3

Variabilní hra podporující nácvik zrakové percepce.

Věra Fišerová, publikováno 3.5.2017 8:50, zhlédnuto 842×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozvoj fonematického sluchu

Prezentace - hra slouží k nácviku fonematického sluchu v oblastech ostrých sykavek, konkrétně S vs C.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 2.5.2017 8:20, zhlédnuto 1903×, hodnocení: Hodnocení: 3

131 — 140 z celkem 2158


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:42
Středa 20. 11. 2019, 20:00 Dějepisné perspektivy - historičtí aktéři včera, dnes a zítra…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…