- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pomáhají nám v nesnázích
Charakteristika integrovaného bloku: Pomáhají nám v nesnázích je dlouhodobý projekt zaměřený na seznámení dětí s dopravní výchovou a záchrannými složkami ČR. Děti se každodenně účastní provozu na silnici, proto je…
Malí muzikanti
Děti se různorodými činnostmi učí vnímat hudbu, její rozmanitost a zároveň podporují svou vlastní aktivitu, tvořivost, představivost a estetické cítění, osvojují si základy hudební nauky.Výstupem je, aby se dítě…
Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček
Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…
Písnička - Zvířátka na statku
Cílem tématu je především naučit se novou písničku. Tato aktivita je doplněna o mnoho dalších zajímavých činností (např. výtvarné čarování, vyprávění příběhů). Děti získávají nové poznatky ze života zvířat.
Výlov rybníka
Charakteristika integrovaného bloku: Mateřská škola Březina představuje tematický blok ze školního vzdělávacího programu - Výlov rybníka. Prostřednictvím tohoto bloku se u dětí snažíme vytvářet pozitivní vztah k…
Fotbal, to je hra
Charakteristika integrovaného bloku: Téma tohoto integrovaného bloku spontánně vyplynulo ze zájmu dětí o kopanou. Zejména chlapci (ale i některé dívky) si takřka denně při pobytu venku vyžadovali zapůjčení fotbalového…
Voda v okolí Mladé Boleslavi
Charakteristika integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na získávání poznatků týkajících se vody na Zemi ve všech jejích podobách. Pozorování bylo realizováno v okolí Mladé Boleslavi u řeky Jizery a potoku Klenice. Děti…
Březovská a slavkovská strašidla
Smyslem projektu je pěstovat prostřednictvím různých činností kladný vztah k sobě, k místu, ve kterém žijeme, a také k přírodě. Rozvíjet schopnost spolupracovat, vnímat, naslouchat a porozumět. Mít radost z objevování,…
Kdo si hraje, nezlobí
Mateřská škola ve Slaném - U divadla pracuje podle vzdělávacího programu Začít spolu, který ve svém základním konceptu respektuje RVP PV, podoba plánování je však specifická. Pracuje jinak i s některými pojmy. V…
Statek v MŠ
Charakteristika integrovaného bloku: Aktivity tohoto tématu vyšly ze situace, z přirozené potřeby dětí zkoumat a objevovat. Spolu s tím si děti přirozenou formou rozvíjely tvůrčí schopnosti a manipulační dovednosti.…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 12:22
v blogu Občasné nápady
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|