- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pozoruj a přemýšlej
Tento učební materiál je zaměřen na rozvoj poznávacích a rozumových dovedností předškolních dětí. Na základě svého logického úsudku dítě zkoumá posloupnost děje, přiřazuje vhodné obrázky a rozvíjí spontánní projev.
Kroužíme po papíře
Tento učební materiál slouží k rozvoji grafomotorických dovedností předškolních dětí. Dítě nacvičuje kruh vlevo.
Nábytek II
Příspěvek nabízí přiblížení tématu nábytek předškolákům. Děti budou třídit nábytek podle barvy, vytvářet sestavy z nábytku, zahrají si na koníky, s kolíčky na prádlo procvičí jemnou motoriku.
Učíme se počítat
Tento učební materiál rozvíjí matematické představy a logické myšlení předškolních dětí. Dítě počítá, přiřazuje a výsledek porovnává s číselnou hodnotou.
Dokreslovačky
Tento učební materiál rozvíjí postřeh a zrakové vnímání předškolních dětí. Zaměřuje se na porovnávání shodných znaků a doplnění chybějících částí obrázku.
Kuchyňské náčiní II
Příspěvek nabízí přiblížení tématu kuchyňské náčiní předškolákům. V druhé části děti čeká hudebničení pomocí kuchyňského náčiní, tvoření vět z neúplného zadání, logické řady s kuchyňským načiním,…
Rozmanité tvary
Tento učební materiál slouží předškolním dětem k poznávání a pojmenovávání různých tvarů, rozvoji zrakového vnímání. Dítě poznává a rozlišuje různé tvary a jejich části.
Cizí prvek
Tento učební materiál je určen dětem předškolního věku k rozvoji logického myšlení a zároveň zrakového vnímání. Dítě hledá shodné znaky, na základě kterých vyloučí jeden prvek, který do skupiny nepatří.
Skrytý obrázek
Tento materiál je určen k rozvoji zrakové diferenciace, dítě vybarvuje jednotlivá políčka dle pokynů (resp. značek), které představují konkrétní barvy.
Personal learning environment pro učitele
Personal learning envirnoment (PLE) je aktuálním konceptem pro podporu sebeřízeného celoživotního učení. Zakládá se na přístupu k nástrojům webu 2.0 a sociálním médiím. Jaké nástroje využít a jak se svým PLE pracovat?
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|