- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
"Čtvero ročních období" Keramika
Projekt rozvíjí výtvarnou fantazii a tvořivost při prostorovém vytváření z hlíny, podporuje získávání vědomostí o přírodě kolem nás i charakteristických znacích čtvera ročních období a rozvíjí technickou dovednost dětí.
Hrajeme si každý den
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Celoroční projekt, který zasahuje všechny oblasti vývoje dítěte a obsahuje takové hry, které seznamují dítě s realitou. Očekávané výstupy: Děti chápou variabilitu různých her a…
Hrajeme si pohádky
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Prostřednictvím pohádkových příběhů podněcujeme představivost, rozvíjení fantazie i řeči dítěte, vyjadřování a pociťování radosti z vlastní tvůrčí činnosti. Časový…
Já, ty - každý jsme jiný
Jedná se o krátkodobý projekt, který vznikl na základě pozorování a má dlouhodobý přesah. Je možné na něj navazovat a vracet se k němu až do konce školního roku.
Hrajeme si
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento integrovaný blok podporuje dítě ve vytváření her, přijímání a dodržování jejich pravidel, v hledání logických posloupností a souvislostí. Očekávané výstupy: Dítě si…
Předškolní vzdělávaní ve Finsku
Tento příspěvek je autentickou informací o předškolním vzdělávání ve Finsku.
Proces tvorby ŠVP
Proces tvorby ŠVP z pohledu ředitelky mateřské školy.
Projekt: "Rok" - písničky pro nejmenší dětičky (2. část)
Příspěvek je metodickou pomůckou, jak děti seznámit s jednotlivými měsíci a ročními obdobími. Podrobně rozpracovává zimní měsíce. Za pomoci písniček z CD Rok se děti učí poznávat procesy v přírodě, výtvarně i…
Jak pracovat s očekávanými výstupy
Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…
Dny Země (školní projekt)
Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na poznávání přírody a ochranu životního prostředí. Klade důraz na bezprostřední kontakt s přírodou, na její pozorování a poznávání praktickou činností.…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|