Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2208

Já, ty - každý jsme jiný

Jedná se o krátkodobý projekt, který vznikl na základě pozorování a má dlouhodobý přesah. Je možné na něj navazovat a vracet se k němu až do konce školního roku.

Renata Ležalová, publikováno 2.11.2005 0:00, zhlédnuto 21313×

Hrajeme si

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento integrovaný blok podporuje dítě ve vytváření her, přijímání a dodržování jejich pravidel, v hledání logických posloupností a souvislostí. Očekávané výstupy: Dítě si…

Alžběta Palatinová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 11087×

Předškolní vzdělávaní ve Finsku

Tento příspěvek je autentickou informací o předškolním vzdělávání ve Finsku.

Kateřina Šornová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 9082×

Proces tvorby ŠVP

Proces tvorby ŠVP z pohledu ředitelky mateřské školy.

Marie Horázná, publikováno 23.10.2005 0:00, zhlédnuto 13782×

Projekt: "Rok" - písničky pro nejmenší dětičky (2. část)

Příspěvek je metodickou pomůckou, jak děti seznámit s jednotlivými měsíci a ročními obdobími. Podrobně rozpracovává zimní měsíce. Za pomoci písniček z CD Rok se děti učí poznávat procesy v přírodě, výtvarně i…

Soňa Buchwaldková, publikováno 14.10.2005 0:00, zhlédnuto 32862×

Jak pracovat s očekávanými výstupy

Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…

Barbora Kondrysová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 22331×

Dny Země (školní projekt)

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Projekt je zaměřen na poznávání přírody a ochranu životního prostředí. Klade důraz na bezprostřední kontakt s přírodou, na její pozorování a poznávání praktickou činností.…

Jaroslava Kopecká, publikováno 20.9.2005 0:00, zhlédnuto 33571×

Co přinesl sněhulák?

Pracovní list a obrázky.

VÚP Praha, publikováno 19.9.2005 0:00, zhlédnuto 20680×

Možnost organizačního využití čtyřtřídní MŠ jako sedmitřídní

Praktický příspěvek názorně popisuje, jak lze čtyřtřídní MŠ využít jako sedmitřídní. Celý projekt si klade za cíl maximální využití všech prostor MŠ a zajištění efektivního pracovního nasazení všech učitelek…

Jarmila Nováková, publikováno 8.9.2005 0:00, zhlédnuto 7606×

Abstraktní umění v mateřské škole

Námět, jak lze děti seznámit s abstraktním uměním, různými malířskými směry a výtvarnými technikami (v rovině teoretické i praktické).

Petra Vondrová, publikováno 6.9.2005 0:00, zhlédnuto 19071×

2121 — 2130 z celkem 2208


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.6.2021 11:56
Já jsem hrozně ráda, že máme zahradu, takže děti chodí ven dopoledne i odpoledne. Pobyt…
3.6.2021 15:14
Fyzika je pro žáky nuda? A co horská dráha nebo vesmírná raketa? Věda je všude kolem nás…
14.6.2021 20:56
Dobrý den, obracím se na Vás s takovou prosbou ohledně úloh v matematice. Mám dceru, která…
31.5.2021 10:23
Skupina PPUČ
11. května 2021 se konalo jarní společenství praxe Člověk a příroda. V tomto ohlédnutí…
1.6.2021 19:18
Dobrý den, znovu potřebuji prosím poradit, nebo usměrnit v platovém zařazení učitelky v…
3.6.2021 9:28
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.6.2021 16:35
Upozorňuji zájemce o téma Počasí (Weather Systems) na edukační zpracování od BBC, v…
31.5.2021 9:47
Skupina PPUČ
13. května 2021 jste se s námi zůčatnili společenství praxe Informatiky. V tomto článků…
18.5.2021 22:24
Miloš Hrubý
Za mě je to hezky shrnuto na tomto webu: https://www.elektr in a.c o/blog/elektrina ... i-hypotezy…
1.6.2021 8:32
Publikace pro druhý stupeň základní školy přináší  po drobně zpracované a v praxi…
29.5.2021 8:53
Dobrý den, hezky vyjádřená potřeba utváření kvalitních mezilidských vztahů. Rád bych…
28.5.2021 9:22
Skupina PPUČ
6. 5. 2021 jste měli možnost se k nám přidat na jarním společenství praxe 1. stupně ZŠ.…