Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2175

Jak se poprat s grafomotorikou

Autorka se v příspěvku věnuje grafomotorickým obtížím, které u dětí způsobují nechuť kreslit a posléze ve škole psát. K odstranění podobných problémů slouží tréninkové programy, které se zaměřují na uvolnění…

Jaroslava Arnoldová, publikováno 28.2.2005 0:00, zhlédnuto 13781×

Vedení ke zdravému životnímu stylu

Ukázka z ŠVP MŠ Čtyřlístek, Praha 2

Dana Moravcová, publikováno 27.2.2005 0:00, zhlédnuto 19637×

Příručky, metodiky, skripta

Přehled literatury, který jsme pro Vás sestavili, nelze brát jako vyčerpávající. Pokud se domníváte, že zde nějaký důležitý pramen chybí, či víte o zajímavé publikaci z oblasti předškolního vzdělávání zde…

VÚP Praha, publikováno 24.2.2005 0:00, zhlédnuto 52579×

Pracovní sešity a metodické listy

Pro úspěšné zavádění a realizaci školních vzdělávacích programů uvádíme některé zajímavé odkazy na pracovní sešity a metodické listy...

VÚP Praha, publikováno 23.2.2005 0:00, zhlédnuto 41435×

Vzdělávací oblasti RVP PV

Pojetí vzdělávacích oblastí v RVP PV a jejich role v tvorbě a realizaci školních i třídních vzdělávacích programů

Kateřina Smolíková, publikováno 3.2.2005 0:00, zhlédnuto 37228×

Práce s počítačem se nebojíme

Tento článek popisuje využití počítače v MŠ. Děti se s pomocí rozmanitých programů a činností seznamují s počítačovou technikou, učitelky ho využívají při tvorbě školního a třídních programů i prezentaci MŠ.

Alžběta Kudrnáčová, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 8698×

Základní poznatkové okruhy předškolního vzdělávání

Některé učitelky mateřských škol opakovaně vyslovují požadavek, aby RVP PV jasněji formuloval poznatkové okruhy jako "věcné učivo" vhodné pro dítě předškolního věku, neboť si často nejsou jisté vlastní volbou…

Kateřina Smolíková, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 15164×

Předškolní vzdělávání ve Španělsku

Poznatky o státním systému předškolního vzdělávání ve Španělsku z pohledu české učitelky.

Dana Moravcová, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 10497×, 2 komentáře

Klíčové kompetence a jejich úloha v předškolním vzdělávání

Charakteristika klíčových kompetencí, jejich postavení v předškolním vzdělávání tak, jak je předpokládá Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), a jejich využití v tvorbě školních…

Kateřina Smolíková, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 42218×

Co přinesla aktualizace RVP PV v roce 2004

Mateřské školy pracovaly podle rámcového programu tři školní roky. Zkušenosti ukázaly, že rámcový program - přes počáteční a pochopitelné problémy - plnil svůj účel vyhovujícím způsobem...

Kateřina Smolíková, publikováno 18.1.2005 0:00, zhlédnuto 15729×

2131 — 2140 z celkem 2175


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 9:44
Jako pokračování tohoto tematu nabízím čtenáři recenzi: 'Mezi teorií a praxí v českém…
27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…