Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2169

Alternativní vzdělávání v mateřských školách

Vývoj chápání pojmu alternativní výchovy v předškolní výchově a uplatnění inovativních přístupů u nás po roce 1989

Kateřina Smolíková, publikováno 26.7.2004 0:00, zhlédnuto 16172×

K čemu jsou barevné kontejnery?

Denně chodíme okolo barevných kontejnerů a ptáme se, k čemu slouží. Dříve než to společně s dětmi zjistíme, ale musíme vědět co odpad je, jak se rozděluje, o jaké materiály se jedná. Tím si společně uvědomíme,…

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 23933×

Hygiena se skřítkem Domíkem

Vytváření správných hygienických návyků, seznámení s pojmy viry, bakterie apod.

Martina Kupcová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 26736×

Škola čar a kouzel

Celý projekt se odehrál ve škole v přírodě, kde vedeme děti k tomu, aby se naučily chápat a vnímat krásu přírody a vytvořily si vztah k ochraně životního prostředí. Cílem bylo umožnit dětem maximální pobyt na…

Milada Fišerová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 18236×

STŘEKULT

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Seznamování dětí s historickými památkami a kulturním děním přístupným jejich rozumovým schopnostem. Posilovat jejich prožitky a vést je k povědomí, že kultura je samozřejmou…

Milada Fišerová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 10804×

O životě drobných živočichů a hmyzu

Charakteristika a cíle integrovaného bloku: Tento projekt podporuje vytváření vztahu dětí k přírodě. Učí děti všímat si drobných živočichů a hmyzu, vnímat jejich vlastnosti a pozorovat jejich chování v různých…

Martina Kupcová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 28818×, hodnocení: Hodnocení: 4

Pohybové činnosti v mateřské škole

Při realizaci tělesné výchovy lze narazit na mnohé problémy, z nichž některé jsou zde v obecné rovině načrtnuty.

Martina Kupcová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 19501×

Evaluační procesy

Cílem evaluace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole je zjistit jeho kvalitu. Celý evaluační systém ovlivňují nejen určité zásady, ale i stanovení si předmětu evaluace, jistá kritéria a metody.

Zuzana Bečvářová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 20404×

Smíšené skupiny

Věkově smíšené skupiny v mateřské škole – pro a proti

Martina Kupcová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 9807×

2161 — 2169 z celkem 2169


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…