- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Tady bydlíme
Materiál obsahuje obrázky pokojů v domě a jejich vybavení. Děti mají za úkol popsat dům a obrázky zařadit do jednotlivých pokojů.
Kdo vystupuje v cirkusu
Materiál obsahuje 10 cirkusů, které si vytisknete na různobarevné papíry a zalaminujete. Proříznete a vsunete proužek s obrázky. Lze využít na spoustu her, které naleznete v návodu nebo sami vymyslíte.
Zkušenosti z integrace dítěte s postižením zraku
Příspěvek zaměřený na předávání zkušenosti z integrace dítěte s postižením do běžné mateřské školy.
Sport – domino
Pomocí jednoduchých obrázků si děti procvičí a upevní znalosti o jednotlivých sportovních činnostech. Vhodné pro starší děti.
Stromy v písničkách
Pomocí obrázků děti poznávají písničky, pojmenovávají a rozlišují stromy. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro starší děti.
Já jsem muzikant
Děti pomocí obrázků poznávají hudební nástroje, pohybem předvádí hru na nástroje a napodobují zvuky. Poznávají rozdíl mezi sólovým a sborovým zpěvem.
Práce s pohádkou – O neposlušných kůzlátkách
Materiál obsahuje jednotlivé pracovní listy vztahující se k dané pohádce a další materiály pro práci s pohádkou. Jedná se zejména o úkoly rozvíjející grafomotoriku, pravolevou orientaci a orientaci na ploše, porovnávání…
Zvířátka v písničkách – II
Pomocí obrázků děti poznávají písničky a doplňují chybějící zvířátka na obrázcích. Upevňují intonaci, slova a rytmus. Vhodné především pro starší děti.
Pracovní list Za polárním kruhem
Pracovní list zobrazuje faunu žijící za polárním kruhem. Děti si zde procvičí pojmy největší, nejmenší, vpravo, vlevo. Následují dva listy na uvolňovací cviky, vlny a velrybí vodotrysk.
O kamínku v Aniččině botě
Program je inspirován básní Mileny Lukešové „Kamínek v botě“. Děti prostřednictvím technik dramatické výchovy objevují a oživují svět kamenů. Příspěvek nabízí možnosti jak využít kameny a kamínky při rozvíjení…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|