- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zvířátka
Prezentace je interaktivní, děti mají ihned zpětnou kontrolu správnosti řešení – správná odpověď po kliknutí zezelená, špatná odpověď zčervená.
Včelka
Na základě prezentace děti vybarvují a počítají květiny (v rozsahu do 5), které včelka v jednotlivých dnech navštívila. Dále pojmenovávají barvy květin.
Geometrický rok
Materiál nabízí obrázky z geometrických tvarů, které mají souvislost s jednotlivými ročními obdobími. Děti rozpoznávají a pojmenovávají geometrické tvary, přiřazují obrázky k ročním obdobím, následně pak obrázky…
Roční období
Materiál obsahuje hru a interaktivní prezentaci zaměřenou na určování ročního období.
Máme svátek
Pomocí pracovního listu děti pojmenovávají jednotlivé národnosti či etnika, určují jejich charakteristické znaky.
Jaká číslice je zde napsaná?
Pracovní list obsahuje čtyři číslice rozdělené na několik dílů. Úkolem dětí je odhadnout, o jakou číslici se jedná, popřípadě ji mohou vystřihnout a složit.
Utajené obrázky
Materiál je určen pro předškolní děti, procvičuje zrakové vnímání. Děti budou vyhledávat ukryté obrázky, obtáhnou je a vybarví. Obsahuje řešení.
Tolik předmětů, kolik je teček
Pracovní listy pro děti mateřských škol. Rozvoj matematických představ způsobem tolik-kolik. Děti mají zakreslit tolik předmětů podle toho, kolik vidí teček, a naopak.
Jak se všichni pustili do práce
Příspěvek je věnován tématu lidské práce. Děti se praktickým a nenásilným způsobem seznamují s různými oblastmi lidské činnosti a poznávají význam rčení „Bez práce nejsou koláče“. V průběhu celku je kladen…
Káča
Materiál obsahuje pracovní list s grafomotorickými cvičeními a prezentaci, ve které děti sledují pohyb dětské hračky – káči, a ten následně graficky zaznamenávají do pracovního listu. Navíc si zopakují barvy a procvičí…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|