Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 28

Jak mateřské školy hodnotí RVP PV a jeho naplňování v praxi

V průběhu roku 2009 se ve VÚP uskutečnilo šetření mapující současnou situaci v mateřských školách. Formou dotazníků a ankety byly zjišťovány názory pedagogů na RVP PV, zkušenosti z jejich dosavadní práce podle tohoto…

Kateřina Smolíková, publikováno 23.3.2010 9:04, zhlédnuto 17145×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Výsledky diskuse k zavedení povinného předškolního vzdělávání v ČR

Výzkumný ústav pedagogický v Praze byl z rozhodnutí MŠMT pověřen úkolem připravit a vyhodnotit diskusi k případnému zavedení povinného předškolního vzdělávání v posledním roce před zahájením školní docházky.…

PhDr. Kateřina Smolíková, publikováno 22.3.2010 14:21, zhlédnuto 9965×

Povinné předškolní vzdělávání v zemích EU

Příspěvek přináší přehled o zahájení i trvání povinného vzdělávání v zemích EU. To začíná v jednotlivých státech v různém věku dětí, a to mezi 4. a 7. rokem. Nejvíce států uplatňuje model, kde povinné…

PhDr. Kateřina Smolíková, publikováno 19.3.2010 13:16, zhlédnuto 17892×

Jakou podporu učitelé potřebují?

Třetí část odpovědí z diskuse ke standardu kvality profese učitele vyjadřuje představu učitelů o tom, jak by měla vypadat odborná podpora jejich profesi a kdo by ji měl poskytovat.

Jana Hrubá, publikováno 23.10.2009 10:43, zhlédnuto 17854×, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak pracovat s tématy udržitelného rozvoje ve vyučování

Vzdělávání pro udržitelný rozvoj (VUR) je novým požadavkem na kurikulum českého vzdělávání. Pedagogové mohou VUR vnímat jako další navyšování množství učiva, které je již teď v řadě předmětů obtížné…

Tereza Vošahlíková, publikováno 1.10.2009 13:51, zhlédnuto 8830×

Co brání učitelům ve zlepšování kvality výuky?

Článek shrnuje další odpovědi pedagogů z diskuse ke standardu profese učitele. Tentokrát na otázku: Jaké věci v současné době nejčastěji zbytečně odvádějí pozornost a síly učitelů od toho, aby se mohli věnovat…

Jana Hrubá, publikováno 23.9.2009 18:57, zhlédnuto 14376×

Strategie vzdělávání pro udržitelný rozvoj ČR

Účelem Strategie vzdělávání pro udržitelný rozvoj ČR (Strategie VUR ČR, popř. Strategie) je stanovení priorit a strategických opatření v oblasti vzdělávání pro udržitelný rozvoj (VUR) pro období 2008 až 2015. V ČR…

VÚP Praha, publikováno 5.9.2008 9:39, zhlédnuto 7889×

Jednotný systém klasifikace audiovizuálních produktů

O tom, že by bylo užitečné mít předem informace o věkové i obsahové přiměřenosti audiovizuálního díla, se hovoří už dlouho.

Karel Tomek, publikováno 25.7.2008 9:00, zhlédnuto 9219×

21 — 28 z celkem 28
«« « 1 2 3


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.5.2021 17:28
Hello, the wmv format is also allowed. Have a nice day...
6.5.2021 8:30
Ohlédnutí za společenstvím praxe pro předškolní vzdělávání, včetně záznamu na…
8.5.2021 16:44
Realizujeme virtuální prohlídky, 3D scan 360 st. to galerie a muzea - jsme scan360.cz
6.5.2021 10:09
Skupina PPUČ
22. dubna 2021, proběhlo společenství praxe Cizí jazyky. Přinášíme Vám ohlédnutí za…
5.5.2021 16:49
Hello, I need to know if the Windows Media Video format, ie .wmv, is also enabled for creating…
3.5.2021 17:24
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.5.2021 9:01
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.di gi ta lw ellnessday.com/ K tomu fyzickému zdraví -…
6.5.2021 8:21
Skupina PPUČ
20. dubna 2021 jste měli možnost se k nám přidat na online společenství praxe Matematika.…
4.5.2021 17:02
Rozara
Dobrý den, chtěla jsem po nadřízeném posunout pracovní dobu o půl hodiny, tzn. o půl…
3.5.2021 8:30
Ve čtvrtek 1. dubna 2021 proběhl v rámci konference Počítač ve škole 2021 speciál kulatý…
5.5.2021 22:12
Výborný článek! Myslím, že věta "Fyzické zdraví nejvíce ohrožuje dlouhý čas…
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…