Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 71

Co a jak zapisovat do třídní knihy

Příspěvek pojednává o zákonné povinnosti každé mateřské školy psát třídní knihu, tedy dokumentaci o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu.

Kateřina Smolíková, publikováno 5.1.2006 0:00, zhlédnuto 34978×

ŠVP pro homogenní skupinu dětí v MŠ

Tento příspěvek je ukázkou toho, jak lze připravit školní program pro homogenní skupinu dětí. Seznamuje čtenáře s tím, jak mohou učitelky s daným programem pracovat.

Eva Pipková, publikováno 29.11.2005 0:00, zhlédnuto 15564×

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciální mateřské škole.

Speciální mateřské školy pro děti s postižením a stejně tak i mateřské školy při zdravotnických zařízeních mají za povinnost vytvořit si své vzdělávací programy. Odlišnosti v práci těchto zařízení vyžadují…

VÚP Praha, publikováno 21.11.2005 0:00, zhlédnuto 22248×

Proces tvorby ŠVP

Proces tvorby ŠVP z pohledu ředitelky mateřské školy.

Marie Horázná, publikováno 23.10.2005 0:00, zhlédnuto 13491×

Jak pracovat s očekávanými výstupy

Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…

Barbora Kondrysová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 21838×

Možnost organizačního využití čtyřtřídní MŠ jako sedmitřídní

Praktický příspěvek názorně popisuje, jak lze čtyřtřídní MŠ využít jako sedmitřídní. Celý projekt si klade za cíl maximální využití všech prostor MŠ a zajištění efektivního pracovního nasazení všech učitelek…

Jarmila Nováková, publikováno 8.9.2005 0:00, zhlédnuto 7264×

Projektování, plánování v rámci třídního plánu

Jak si vytvořit integrovaný blok a jak s ním v TVP pracovat.

VÚP Praha, publikováno 26.7.2005 0:00, zhlédnuto 27251×

Klíčové kompetence

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání, mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

VÚP Praha, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 19660×

Práce s myšlenkovou mapou

Autorka v příspěvku čtenáře seznamuje s pojmem myšlenková mapa, a to v rovině teoretické. Rovněž se dozvídáme, jak s pojmy operovat v praxi. Brainstorming má dvě fáze. V první učitelka zaznamenává vše, co ji napadne k…

Martina Kupcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 32225×

Podmínky mateřské školy

Každá mateřská škola má své přednosti a slabiny. Je dobré je identifikovat, silných stránek využít a slabé eliminovat.

Dana Moravcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 10359×

51 — 60 z celkem 71
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
23.1.2021 18:00
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…