RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 70

ŠVP pro homogenní skupinu dětí v MŠ

Tento příspěvek je ukázkou toho, jak lze připravit školní program pro homogenní skupinu dětí. Seznamuje čtenáře s tím, jak mohou učitelky s daným programem pracovat.

Eva Pipková, publikováno 29.11.2005 0:00, zhlédnuto 15040×

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciální mateřské škole.

Speciální mateřské školy pro děti s postižením a stejně tak i mateřské školy při zdravotnických zařízeních mají za povinnost vytvořit si své vzdělávací programy. Odlišnosti v práci těchto zařízení vyžadují…

VÚP Praha, publikováno 21.11.2005 0:00, zhlédnuto 21676×

Proces tvorby ŠVP

Proces tvorby ŠVP z pohledu ředitelky mateřské školy.

Marie Horázná, publikováno 23.10.2005 0:00, zhlédnuto 13081×

Jak pracovat s očekávanými výstupy

Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…

Barbora Kondrysová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 20890×

Možnost organizačního využití čtyřtřídní MŠ jako sedmitřídní

Praktický příspěvek názorně popisuje, jak lze čtyřtřídní MŠ využít jako sedmitřídní. Celý projekt si klade za cíl maximální využití všech prostor MŠ a zajištění efektivního pracovního nasazení všech učitelek…

Jarmila Nováková, publikováno 8.9.2005 0:00, zhlédnuto 6916×

Projektování, plánování v rámci třídního plánu

Jak si vytvořit integrovaný blok a jak s ním v TVP pracovat.

VÚP Praha, publikováno 26.7.2005 0:00, zhlédnuto 26471×

Podmínky mateřské školy

Každá mateřská škola má své přednosti a slabiny. Je dobré je identifikovat, silných stránek využít a slabé eliminovat.

Dana Moravcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 9909×

Práce s myšlenkovou mapou

Autorka v příspěvku čtenáře seznamuje s pojmem myšlenková mapa, a to v rovině teoretické. Rovněž se dozvídáme, jak s pojmy operovat v praxi. Brainstorming má dvě fáze. V první učitelka zaznamenává vše, co ji napadne k…

Martina Kupcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 30817×

Klíčové kompetence

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání, mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

VÚP Praha, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 18449×

Často kladené dotazy

Zde naleznete odpovědi na velké množství otázek, které ve spojitosti se zaváděním RVP a ŠVP kladou učitelé a ředitelé škol. Otázky a odpovědi jsou členěny do několika kategorií.

VÚP Praha, publikováno 28.2.2005 0:00, zhlédnuto 39011×

51 — 60 z celkem 70
«« « 1 2 3 4 5 6 7 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
10.12.2019 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 10. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost  spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m  jako jednu z…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…