RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 71

Co a jak zapisovat do třídní knihy

Příspěvek pojednává o zákonné povinnosti každé mateřské školy psát třídní knihu, tedy dokumentaci o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu.

Kateřina Smolíková, publikováno 5.1.2006 0:00, zhlédnuto 34131×

ŠVP pro homogenní skupinu dětí v MŠ

Tento příspěvek je ukázkou toho, jak lze připravit školní program pro homogenní skupinu dětí. Seznamuje čtenáře s tím, jak mohou učitelky s daným programem pracovat.

Eva Pipková, publikováno 29.11.2005 0:00, zhlédnuto 15309×

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciální mateřské škole.

Speciální mateřské školy pro děti s postižením a stejně tak i mateřské školy při zdravotnických zařízeních mají za povinnost vytvořit si své vzdělávací programy. Odlišnosti v práci těchto zařízení vyžadují…

VÚP Praha, publikováno 21.11.2005 0:00, zhlédnuto 22038×

Proces tvorby ŠVP

Proces tvorby ŠVP z pohledu ředitelky mateřské školy.

Marie Horázná, publikováno 23.10.2005 0:00, zhlédnuto 13331×

Jak pracovat s očekávanými výstupy

Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…

Barbora Kondrysová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 21478×

Možnost organizačního využití čtyřtřídní MŠ jako sedmitřídní

Praktický příspěvek názorně popisuje, jak lze čtyřtřídní MŠ využít jako sedmitřídní. Celý projekt si klade za cíl maximální využití všech prostor MŠ a zajištění efektivního pracovního nasazení všech učitelek…

Jarmila Nováková, publikováno 8.9.2005 0:00, zhlédnuto 7100×

Projektování, plánování v rámci třídního plánu

Jak si vytvořit integrovaný blok a jak s ním v TVP pracovat.

VÚP Praha, publikováno 26.7.2005 0:00, zhlédnuto 26958×

Práce s myšlenkovou mapou

Autorka v příspěvku čtenáře seznamuje s pojmem myšlenková mapa, a to v rovině teoretické. Rovněž se dozvídáme, jak s pojmy operovat v praxi. Brainstorming má dvě fáze. V první učitelka zaznamenává vše, co ji napadne k…

Martina Kupcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 31653×

Klíčové kompetence

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání, mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

VÚP Praha, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 19230×

Podmínky mateřské školy

Každá mateřská škola má své přednosti a slabiny. Je dobré je identifikovat, silných stránek využít a slabé eliminovat.

Dana Moravcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 10150×

51 — 60 z celkem 71
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…