RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 71

Často kladené dotazy

Zde naleznete odpovědi na velké množství otázek, které ve spojitosti se zaváděním RVP a ŠVP kladou učitelé a ředitelé škol. Otázky a odpovědi jsou členěny do několika kategorií.

VÚP Praha, publikováno 28.2.2005 0:00, zhlédnuto 39161×

Vedení ke zdravému životnímu stylu

Ukázka z ŠVP MŠ Čtyřlístek, Praha 2

Dana Moravcová, publikováno 27.2.2005 0:00, zhlédnuto 19840×

Příručky, metodiky, skripta

Přehled literatury, který jsme pro Vás sestavili, nelze brát jako vyčerpávající. Pokud se domníváte, že zde nějaký důležitý pramen chybí, či víte o zajímavé publikaci z oblasti předškolního vzdělávání zde…

VÚP Praha, publikováno 24.2.2005 0:00, zhlédnuto 52847×

Vzdělávací oblasti RVP PV

Pojetí vzdělávacích oblastí v RVP PV a jejich role v tvorbě a realizaci školních i třídních vzdělávacích programů

Kateřina Smolíková, publikováno 3.2.2005 0:00, zhlédnuto 38252×

Základní poznatkové okruhy předškolního vzdělávání

Některé učitelky mateřských škol opakovaně vyslovují požadavek, aby RVP PV jasněji formuloval poznatkové okruhy jako "věcné učivo" vhodné pro dítě předškolního věku, neboť si často nejsou jisté vlastní volbou…

Kateřina Smolíková, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 15306×

Klíčové kompetence a jejich úloha v předškolním vzdělávání

Charakteristika klíčových kompetencí, jejich postavení v předškolním vzdělávání tak, jak je předpokládá Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), a jejich využití v tvorbě školních…

Kateřina Smolíková, publikováno 21.1.2005 0:00, zhlédnuto 43861×

Co přinesla aktualizace RVP PV v roce 2004

Mateřské školy pracovaly podle rámcového programu tři školní roky. Zkušenosti ukázaly, že rámcový program - přes počáteční a pochopitelné problémy - plnil svůj účel vyhovujícím způsobem...

Kateřina Smolíková, publikováno 18.1.2005 0:00, zhlédnuto 15826×

Tematické bloky k rozvíjejícím (oborovým) činnostem

Tento příspěvek vysvětluje způsob, jak lze vhodně spojit formu integrovaných tematických bloků s požadavky oborových metodik.

Martina Kupcová, publikováno 10.12.2004 0:00, zhlédnuto 19714×

Vzdělávací cíle v RVP PV

Vzdělávací cíle představují jednu z pedagogických kategorií, která je pro tvorbu kurikulárních dokumentů klíčová...

Kateřina Smolíková, publikováno 25.11.2004 0:00, zhlédnuto 40187×

Smíšené skupiny

Věkově smíšené skupiny v mateřské škole – pro a proti

Martina Kupcová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 9949×

61 — 70 z celkem 71
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…