RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Rámcový vzdělávací program pro PV

Opatřením ministryně školství, mládeže a tělovýchovy se mění Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání RVP s účinností od 1.9.2016. Zdroj:…

MŠMT, publikováno 24.8.2016 3:30, zhlédnuto 9353×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak a proč v budoucnu měnit rámcové vzdělávací programy

Příspěvek nabízí odborný pohled na budoucí revize rámcových vzdělávacích programů. Úpravy RVP mohou být z pohledu autora, člena koncepčního odboru MŠMT, šancí na to, aby obsah vzdělávání neustále jen nepřibýval.…

Jindřich Kitzberger, publikováno 23.7.2010 10:03, zhlédnuto 16605×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy

RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…

Jindřich Kitzberger, publikováno 22.7.2010 10:16, zhlédnuto 25833×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak mateřské školy hodnotí RVP PV a jeho naplňování v praxi

V průběhu roku 2009 se ve VÚP uskutečnilo šetření mapující současnou situaci v mateřských školách. Formou dotazníků a ankety byly zjišťovány názory pedagogů na RVP PV, zkušenosti z jejich dosavadní práce podle tohoto…

Kateřina Smolíková, publikováno 23.3.2010 9:04, zhlédnuto 15129×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Co přinesla školská reforma do teorie a praxe mateřských škol

Stručná charakteristika proměn předškolního vzdělávání po r.1990 a RVP PV a jeho cílů.

PhDr. Kateřina Smolíková, publikováno 1.8.2006 0:00, zhlédnuto 13418×

Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání

Úvodní sekce prezentuje klíčový dokument, se kterým by se měla povinně seznámit každá učitelka mateřské školy - Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (2004) -, a nabízí jej ke stažení. Další…

VÚP Praha, publikováno 25.7.2006 0:00, zhlédnuto 18390×

Co přinesla aktualizace RVP PV v roce 2004

Mateřské školy pracovaly podle rámcového programu tři školní roky. Zkušenosti ukázaly, že rámcový program - přes počáteční a pochopitelné problémy - plnil svůj účel vyhovujícím způsobem...

Kateřina Smolíková, publikováno 18.1.2005 0:00, zhlédnuto 15681×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…