RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Rámcový vzdělávací program pro PV

Opatřením ministryně školství, mládeže a tělovýchovy se mění Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání RVP s účinností od 1.9.2016. Zdroj:…

MŠMT, publikováno 24.8.2016 3:30, zhlédnuto 9832×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak a proč v budoucnu měnit rámcové vzdělávací programy

Příspěvek nabízí odborný pohled na budoucí revize rámcových vzdělávacích programů. Úpravy RVP mohou být z pohledu autora, člena koncepčního odboru MŠMT, šancí na to, aby obsah vzdělávání neustále jen nepřibýval.…

Jindřich Kitzberger, publikováno 23.7.2010 10:03, zhlédnuto 17163×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy

RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…

Jindřich Kitzberger, publikováno 22.7.2010 10:16, zhlédnuto 26606×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak mateřské školy hodnotí RVP PV a jeho naplňování v praxi

V průběhu roku 2009 se ve VÚP uskutečnilo šetření mapující současnou situaci v mateřských školách. Formou dotazníků a ankety byly zjišťovány názory pedagogů na RVP PV, zkušenosti z jejich dosavadní práce podle tohoto…

Kateřina Smolíková, publikováno 23.3.2010 9:04, zhlédnuto 15694×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Co přinesla školská reforma do teorie a praxe mateřských škol

Stručná charakteristika proměn předškolního vzdělávání po r.1990 a RVP PV a jeho cílů.

PhDr. Kateřina Smolíková, publikováno 1.8.2006 0:00, zhlédnuto 13589×

Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání

Úvodní sekce prezentuje klíčový dokument, se kterým by se měla povinně seznámit každá učitelka mateřské školy - Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (2004) -, a nabízí jej ke stažení. Další…

VÚP Praha, publikováno 25.7.2006 0:00, zhlédnuto 18900×

Co přinesla aktualizace RVP PV v roce 2004

Mateřské školy pracovaly podle rámcového programu tři školní roky. Zkušenosti ukázaly, že rámcový program - přes počáteční a pochopitelné problémy - plnil svůj účel vyhovujícím způsobem...

Kateřina Smolíková, publikováno 18.1.2005 0:00, zhlédnuto 15824×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.