Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 12

Jak pracovat s očekávanými výstupy

Ukázka způsobu zpracování tématu Vánoce vhodného pro začínající učitelky. Záměrné vytyčení možných očekávaných kompetencí k jednotlivým plánovaným činnostem vede k lepšímu pochopení pedagogického procesu, tedy…

Barbora Kondrysová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 22287×

Práce s myšlenkovou mapou

Autorka v příspěvku čtenáře seznamuje s pojmem myšlenková mapa, a to v rovině teoretické. Rovněž se dozvídáme, jak s pojmy operovat v praxi. Brainstorming má dvě fáze. V první učitelka zaznamenává vše, co ji napadne k…

Martina Kupcová, publikováno 2.3.2005 0:00, zhlédnuto 32995×

11 — 12 z celkem 12
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.5.2021 17:28
Hello, the wmv format is also allowed. Have a nice day...
10.5.2021 23:45
v blogu Vzdělavatel
Úvod Je na vás těch pojmů moc? Je jich dokonce ještě více. Kde a proč takové pojmy  na…
9.5.2021 20:53
Dobrý den, používám Musescore na tvorbu pracovních listů pro děti, ale nejde mi přímo z…
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
5.5.2021 16:49
Hello, I need to know if the Windows Media Video format, ie .wmv, is also enabled for creating…
10.5.2021 8:30
Náš svět se skládá ze sítě a propojení všech živých i neživých organismů. Děti se…
8.5.2021 16:44
Realizujeme virtuální prohlídky, 3D scan 360 st. to galerie a muzea - jsme scan360.cz
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
4.5.2021 17:02
Rozara
Dobrý den, chtěla jsem po nadřízeném posunout pracovní dobu o půl hodiny, tzn. o půl…
6.5.2021 8:30
Ohlédnutí za společenstvím praxe pro předškolní vzdělávání, včetně záznamu na…
7.5.2021 9:01
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.di gi ta lw ellnessday.com/ K tomu fyzickému zdraví -…
9.5.2021 18:17
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání