RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 10

Lesní školka naučí rozumět přírodě

Manželé Michkovi dávají své děti už druhým rokem do mateřské školy, které se říká „lesní“. O tom, co je k tomu vedlo, jsme mluvili se Stanislavem Michkem.

Zoja Franklová, publikováno 7.9.2012 8:42, zhlédnuto 6724×

Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík

Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 23.4.2009 14:11, zhlédnuto 6422×

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 11121×

Julie Braná: „Učitel nesmí zůstat na úrovni, kdy dostudoval. Pokud se tak stane, tak už není v pohybu, ustrne.“

Rozhovor s hudebnicí Julií Branou, působící na Konzervatoři v Plzni a vystupující se soubory Ensemble Accento, Collegium Marianum, Collegium 1704 a Musica Florea.

Václav Bratrych, publikováno 7.1.2008 0:00, zhlédnuto 7328×

Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček

Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…

Eva Zelendová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 9052×

Petr Fejk:

PhDr. Petr Fejk působí ve funkci ředitele pražské zoologické zahrady od roku 1997. Podařilo se mu přilákat návštěvníky, posunout pražskou ZOO na světovou úroveň. Jaké jsou jeho názory na vzdělávání a věci s tím související?

Karel Tomek, publikováno 17.4.2007 0:00, zhlédnuto 8060×

Mnohojazyčnost - spíše příležitost než zátěž

Rozhovor s rumunským eurokomisařem Leonardem Orbanem.

europa.eu, publikováno 1.3.2007 0:00, zhlédnuto 7704×

Karel Doubek - Lidé by se neměli vychovávat unifikovaně

Rozhovor s ředitelem Hotelu Adria Praha.

Zdeněk Slejška, publikováno 20.10.2006 0:00, zhlédnuto 7621×

Luděk Niedermayer o dětech, školách a školství

Rozhovor s viceguvernérem České národní banky.

Karel Tomek, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 8469×

Rozhovor s PhDr. Jaroslavem Jeřábkem, CSc.: „Klíč ke všemu je přístup učitelů k dětem.“

V úvodním rozhovoru z připravovaného cyklu se můžete dovědět více o osobnosti ředitele VÚP v Praze, který se významnou měrou podílel na formování současného školství a zavádění novodobých trendů.

Ivo Roškanin, publikováno 22.8.2006 0:00, zhlédnuto 8704×

1 — 10 z celkem 10


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…