RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 89

Složky školní zralosti

Článek nabízí přehled strukturálních prvků na téma faktorů školní zralosti. Pojmem školní zralost označujeme vnitřní vývojové předpoklady, které se vztahují k funkcím závislým na zrání centrální nervové soustavy.…

Lucie Zormanová, publikováno 3.10.2019 10:04, zhlédnuto 2383×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rozvoj pozitivních vztahových relací mezi dětmi v mateřské škole

Článek nazvaný Rozvoj pozitivních vztahových relací mezi dětmi v mateřské škole se zaměřuje na rozvoj spolupráce, empatie a vzájemné poznávání dětí. První část článku se zabývá tématem mateřská škola a…

Lucie Zormanová, publikováno 24.9.2019 9:34, zhlédnuto 1757×, hodnocení: Hodnocení: 2

Na návštěvě v madridských školách

V rámci programu Erasmus+ se tři zaměstnanci Základní školy a mateřské školy Parentes Praha zúčastnili týdenního stínování v madridských školách. Sbírali zkušenosti především z oblasti neurodidaktiky – psychomotoriky…

Veronika Rybníčková, publikováno 12.2.2019 9:26, zhlédnuto 1281×

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: rčení, shoda a odlišnost, materiály a morfologicko-syntaktické roviny: jednotné a množné číslo, malované čtení, gramaticky chybně utvořená věta.

Petra Pšeničková, publikováno 20.6.2018 9:46, zhlédnuto 3544×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet řeč a komunikaci v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči: popisování obrázku, vyhledávání neshod na obrázku, dějová posloupnost, nadřazené a podřazené pojmy, synonyma, protiklady, homonyma, přirovnání.

Petra Pšeničková, publikováno 29.5.2018 12:27, zhlédnuto 3874×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak rozvíjet orientaci v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj prostorové orientace a vnímání časového sledu. Žáci se mohou těšit na vnímání událostí v přírodě, odhadování činností, vyprávění a dramatizaci pohádky O řepě.

Petra Pšeničková, publikováno 22.3.2018 9:57, zhlédnuto 5092×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 4. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové paměti, vnímání rytmu, sluchového rozlišování, naslouchání. Žáci se mohou těšit na Orffovy nástroje, hry s chrastítky, naslouchání přírodním zvukům či hlasům ptáků.

Petra Pšeničková, publikováno 21.3.2018 9:37, zhlédnuto 3830×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet sluchové vnímání v přípravné třídě – 3. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj sluchové analýzy a syntézy. Žáci se mohou těšit na rýmování, rozkládání slov, vyvozování hlásek ve slově v učebně i při vycházce.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 10:02, zhlédnuto 3618×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak rozvíjet zrakové vnímání v přípravné třídě – 2. díl

Článek nabízí aktivity pro rozvoj zrakové paměti, zrakového rozlišování, zrakové analýzy a syntézy, zrakové figury a pozadí. Žáci se mohou těšit na netradiční pexeso, poutavé pracovní listy, rozlišování stop zvířat.

Petra Pšeničková, publikováno 15.3.2018 9:59, zhlédnuto 4459×, hodnocení: Hodnocení: 3

ZŠ Staňkova a 186 žáků-cizinců z 28 zemí

Základní a mateřskou školu Staňkova v Brně navštěvuje 186 žáků-cizinců z 28 zemí. V rámci kraje je pověřena realizací bezplatné přípravy k začlenění do základního vzdělávání zahrnující výuku českého jazyka.…

PeaDr. Lenka Humpová, publikováno 6.2.2018 9:37, zhlédnuto 3636×

1 — 10 z celkem 89
1 2 3 4 5 6 7 8 9 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV