Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Sdělení MŠMT k provádění vlastního hodnocení školy

MŠMT na základě dotazů k provádění vlastního hodnocení školy upozorňuje, že podle § 9 vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy, se…

MŠMT, publikováno 27.9.2006 0:00, zhlédnuto 9801×

Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP

Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato část ŠVP…

Kateřina Smolíková, publikováno 8.6.2006 0:00, zhlédnuto 10858×

Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)

Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.

Zuzana Bečvářová, publikováno 18.5.2006 0:00, zhlédnuto 43571×

Evaluace v mateřské škole

Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy…

Eva Svobodová, publikováno 3.3.2005 0:00, zhlédnuto 46043×

Jsme kamarádi

Přiměřeným a přitažlivým způsobem vytvořit základní pravidla vzájemných vztahů, chování a komunikace, která budou platit společně pro děti, zaměstnance MŠ i rodiče dětí, respektovat je a uplatňovat v každodenním…

Zuzana Bečvářová, publikováno 20.8.2004 0:00, zhlédnuto 27362×

Potřebujeme hodnotit?

Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.

Hana Nádvorníková, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 11282×

Evaluační procesy

Cílem evaluace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole je zjistit jeho kvalitu. Celý evaluační systém ovlivňují nejen určité zásady, ale i stanovení si předmětu evaluace, jistá kritéria a metody.

Zuzana Bečvářová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 21860×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
14.5.2021 0:44
Ivan Navrátil
Dobrý den, zvýšit ekologické povědomí společnosti je vcelku důležitá věc. Jistě není…
13.5.2021 8:30
Jaké jsou dostupné sebehodnotící nástroje digitálních kompetencí učitele? Jak rozvíjet…
9.5.2021 20:53
Dobrý den, používám Musescore na tvorbu pracovních listů pro děti, ale nejde mi přímo z…
14.5.2021 10:33
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za jarním společenstvím praxe Umění a kultura, které se konalo 19. dubna 2021!
13.5.2021 22:30
Baja
Dobrý den, Vystudovala jsem bakalářský studijní program sociální pedagog, dále…
10.5.2021 23:45
v blogu Vzdělavatel
Úvod Je na vás těch pojmů moc? Je jich dokonce ještě více. Kde a proč takové pojmy  na…
8.5.2021 16:44
Realizujeme virtuální prohlídky, 3D scan 360 st. to galerie a muzea - jsme scan360.cz
13.5.2021 8:43
Skupina PPUČ
Přinášíme vám ohlédnutí za jarním společenstvím praxe Člověk a svět práce, které…
13.5.2021 0:43
Božena Musilová
Dobrý den! Prosím o upřesnění, které současné úpravy z RVP ZŠ (r. 2021 - digitální…
10.5.2021 8:30
Náš svět se skládá ze sítě a propojení všech živých i neživých organismů. Děti se…
7.5.2021 9:01
Dnes je Digital Wellness Day - https://summit.di gi ta lw ellnessday.com/ K tomu fyzickému zdraví -…
9.5.2021 18:18
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání