RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Sdělení MŠMT k provádění vlastního hodnocení školy

MŠMT na základě dotazů k provádění vlastního hodnocení školy upozorňuje, že podle § 9 vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy, se…

MŠMT, publikováno 27.9.2006 0:00, zhlédnuto 9338×

Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP

Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato část ŠVP…

Kateřina Smolíková, publikováno 8.6.2006 0:00, zhlédnuto 10256×

Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)

Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.

Zuzana Bečvářová, publikováno 18.5.2006 0:00, zhlédnuto 40990×

Evaluace v mateřské škole

Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy…

Eva Svobodová, publikováno 3.3.2005 0:00, zhlédnuto 40979×

Jsme kamarádi

Přiměřeným a přitažlivým způsobem vytvořit základní pravidla vzájemných vztahů, chování a komunikace, která budou platit společně pro děti, zaměstnance MŠ i rodiče dětí, respektovat je a uplatňovat v každodenním…

Zuzana Bečvářová, publikováno 20.8.2004 0:00, zhlédnuto 24143×

Potřebujeme hodnotit?

Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.

Hana Nádvorníková, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 10316×

Evaluační procesy

Cílem evaluace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole je zjistit jeho kvalitu. Celý evaluační systém ovlivňují nejen určité zásady, ale i stanovení si předmětu evaluace, jistá kritéria a metody.

Zuzana Bečvářová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 20246×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV