- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Analýza autoevaluačních procesů v MŠ - rozhovory s ředitelkami
Článek přináší čtyři řízené rozhovory s ředitelkami MŠ, které byly zaznamenány v rámci výzkumného úkolu Analýza autoevaluačních procesů v MŠ.
Vlastní hodnocení školy
Autorka ve svém příspěvku uvádí strukturu vlastního hodnocení, projednanou v zákonné lhůtě pedagogickou radou. Z vlastního hodnocení je zřejmá snaha hodnotit stanovené oblasti vzhledem ke koncepčním záměrům mateřské…
Stravování v mateřské škole
Autorka uvádí inspiraci, jak při stravování v MŠ vytvořit klima radosti, které dodává dítěti chuť k jídlu. Děti se při jídle učí samostatnosti, sebeobsluze a rozhodování se.
Spolupráce mateřské školy se střední odbornou školou
Příspěvek se zabývá zkušenostmi se spoluprací s praktikanty ze střední odborné školy v mateřské škole. Současně radí, jak postupovat, aby praktikanti nepedagogického zaměření mohli vykonávat odbornou praxi v MŠ.
Předškolka aneb Pátá třída
Příspěvek prezentuje podmínky a organizaci vzdělávání, které umožňují efektivní výuku dětí ve věku 5 –7 let.
K vlastnímu hodnocení činnosti mateřské školy
Příspěvek nabízí možné přístupy a konkrétní příklady jak postupovat při vlastním hodnocením, jak se připravovat, jak sebehodnocení plánovat a jak průběh i získané výsledky vyhodnocovat. Článek začíná pojetím…
Mateřská škola v roce 1945
Je dobré se občas ohlédnout do minulosti a je potěšující, že některé věci zůstávají ve své podstatě stejné, to dokazuje i krátké zamyšlení nad publikací z roku 1945.
Zřizovatel a vlastní hodnocení školy
Má právo zřizovatel požadovat po řediteli mateřské školy předložení vlastního hodnocení?
Evaluační systém
Zpracování evaluačního systému, který je funkční vzhledem ke specifičnosti jednotřídní mateřské školy.
Dračí školka
Záměrem tohoto projektu bylo netradičním způsobem rozvíjet a prohlubovat spolupráci s rodinou, a tím přirozeně obohacovat vzájemnou komunikaci mezi rodičem, dítětem a mateřskou školou.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|