- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Analýza autoevaluačních procesů v MŠ - rozhovory s ředitelkami
Článek přináší čtyři řízené rozhovory s ředitelkami MŠ, které byly zaznamenány v rámci výzkumného úkolu Analýza autoevaluačních procesů v MŠ.
Vlastní hodnocení školy
Autorka ve svém příspěvku uvádí strukturu vlastního hodnocení, projednanou v zákonné lhůtě pedagogickou radou. Z vlastního hodnocení je zřejmá snaha hodnotit stanovené oblasti vzhledem ke koncepčním záměrům mateřské…
Stravování v mateřské škole
Autorka uvádí inspiraci, jak při stravování v MŠ vytvořit klima radosti, které dodává dítěti chuť k jídlu. Děti se při jídle učí samostatnosti, sebeobsluze a rozhodování se.
Spolupráce mateřské školy se střední odbornou školou
Příspěvek se zabývá zkušenostmi se spoluprací s praktikanty ze střední odborné školy v mateřské škole. Současně radí, jak postupovat, aby praktikanti nepedagogického zaměření mohli vykonávat odbornou praxi v MŠ.
Předškolka aneb Pátá třída
Příspěvek prezentuje podmínky a organizaci vzdělávání, které umožňují efektivní výuku dětí ve věku 5 –7 let.
K vlastnímu hodnocení činnosti mateřské školy
Příspěvek nabízí možné přístupy a konkrétní příklady jak postupovat při vlastním hodnocením, jak se připravovat, jak sebehodnocení plánovat a jak průběh i získané výsledky vyhodnocovat. Článek začíná pojetím…
Mateřská škola v roce 1945
Je dobré se občas ohlédnout do minulosti a je potěšující, že některé věci zůstávají ve své podstatě stejné, to dokazuje i krátké zamyšlení nad publikací z roku 1945.
Zřizovatel a vlastní hodnocení školy
Má právo zřizovatel požadovat po řediteli mateřské školy předložení vlastního hodnocení?
Evaluační systém
Zpracování evaluačního systému, který je funkční vzhledem ke specifičnosti jednotřídní mateřské školy.
Dračí školka
Záměrem tohoto projektu bylo netradičním způsobem rozvíjet a prohlubovat spolupráci s rodinou, a tím přirozeně obohacovat vzájemnou komunikaci mezi rodičem, dítětem a mateřskou školou.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|