Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Sdělení MŠMT k provádění vlastního hodnocení školy

MŠMT na základě dotazů k provádění vlastního hodnocení školy upozorňuje, že podle § 9 vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy, se…

MŠMT, publikováno 27.9.2006 0:00, zhlédnuto 9856×

Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP

Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato část ŠVP…

Kateřina Smolíková, publikováno 8.6.2006 0:00, zhlédnuto 10918×

Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)

Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.

Zuzana Bečvářová, publikováno 18.5.2006 0:00, zhlédnuto 43760×

Evaluace v mateřské škole

Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy…

Eva Svobodová, publikováno 3.3.2005 0:00, zhlédnuto 46587×

Jsme kamarádi

Přiměřeným a přitažlivým způsobem vytvořit základní pravidla vzájemných vztahů, chování a komunikace, která budou platit společně pro děti, zaměstnance MŠ i rodiče dětí, respektovat je a uplatňovat v každodenním…

Zuzana Bečvářová, publikováno 20.8.2004 0:00, zhlédnuto 27667×

Potřebujeme hodnotit?

Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.

Hana Nádvorníková, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 11379×

Evaluační procesy

Cílem evaluace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole je zjistit jeho kvalitu. Celý evaluační systém ovlivňují nejen určité zásady, ale i stanovení si předmětu evaluace, jistá kritéria a metody.

Zuzana Bečvářová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 22065×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2021 15:15
Dobrý den, paní Jano! Díky za dotaz. Věřím, že doufáte v odpověď a možná se vám…
18.6.2021 9:57
Konference, webinář končí a vy si na kraj papíru a do svého diáře píšete pár poznámek…
14.6.2021 20:56
Dobrý den, obracím se na Vás s takovou prosbou ohledně úloh v matematice. Mám dceru, která…
31.5.2021 10:23
Skupina PPUČ
11. května 2021 se konalo jarní společenství praxe Člověk a příroda. V tomto ohlédnutí…
17.6.2021 15:08
Paní Karlo, diskuzní fórum slouží ke sdílení zkušeností a informací mezi uživateli.…
3.6.2021 15:14
Fyzika je pro žáky nuda? A co horská dráha nebo vesmírná raketa? Věda je všude kolem nás…
9.6.2021 16:35
Upozorňuji zájemce o téma Počasí (Weather Systems) na edukační zpracování od BBC, v…
31.5.2021 9:47
Skupina PPUČ
13. května 2021 jste se s námi zůčatnili společenství praxe Informatiky. V tomto článků…
17.6.2021 14:57
Dobrý den pane Hawigere, protože jste stejný dotaz položil i v Konzultačním centru NÚV,…
3.6.2021 9:28
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
29.5.2021 8:53
Dobrý den, hezky vyjádřená potřeba utváření kvalitních mezilidských vztahů. Rád bych…
28.5.2021 9:22
Skupina PPUČ
6. 5. 2021 jste měli možnost se k nám přidat na jarním společenství praxe 1. stupně ZŠ.…