RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Sdělení MŠMT k provádění vlastního hodnocení školy

MŠMT na základě dotazů k provádění vlastního hodnocení školy upozorňuje, že podle § 9 vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy, se…

MŠMT, publikováno 27.9.2006 0:00, zhlédnuto 9507×

Jak si vyhodnotit zpracování vzdělávacího obsahu v ŠVP

Nejvíce starostí při tvorbě ŠVP přináší pedagogům část věnovaná vzdělávacímu obsahu. Nelze přesně říci, jak by měla tato část ŠVP konkrétně vypadat, ale článek přináší informaci o tom, jak by tato část ŠVP…

Kateřina Smolíková, publikováno 8.6.2006 0:00, zhlédnuto 10479×

Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)

Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.

Zuzana Bečvářová, publikováno 18.5.2006 0:00, zhlédnuto 41934×

Evaluace v mateřské škole

Příspěvek je věnován problematice evaluace v mateřské škole. K pochopení pojmu evaluace je dobré vysvětlit pojem hodnocení. Evaluace je proces, který oceňuje kvalitu a vede k jejímu zvyšování. Měl by za sebou zanechat stopy…

Eva Svobodová, publikováno 3.3.2005 0:00, zhlédnuto 43215×

Jsme kamarádi

Přiměřeným a přitažlivým způsobem vytvořit základní pravidla vzájemných vztahů, chování a komunikace, která budou platit společně pro děti, zaměstnance MŠ i rodiče dětí, respektovat je a uplatňovat v každodenním…

Zuzana Bečvářová, publikováno 20.8.2004 0:00, zhlédnuto 25942×

Potřebujeme hodnotit?

Kvalitní hodnocení poskytuje zpětnou vazbu. Článek přináší hlavní cíle, které by měly být v procesu hodnocení naplněny. Jako příklad hodnocení je uvedeno škálování.

Hana Nádvorníková, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 10614×

Evaluační procesy

Cílem evaluace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole je zjistit jeho kvalitu. Celý evaluační systém ovlivňují nejen určité zásady, ale i stanovení si předmětu evaluace, jistá kritéria a metody.

Zuzana Bečvářová, publikováno 25.6.2004 0:00, zhlédnuto 20812×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.